خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به مظلومیت شهدای منا گفت: شهدای منا مظلوم‌ترین کشته‌شدگان هستند که خداوند از خون آنها نمی‌گذرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۳۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوفاضل رضوی اردکانی  در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 9 شهید فاجعه منا ‌اظهار داشت: این یادواره‌ها تعلیم شعائر دین بوده و معرف مظلوم و ظالم است. 

وی با اشاره به جنگ همیشگی حق و باطل عنوان کرد: تمام داستان‌های قرآنی بیان‌کننده تقابل حق و باطل بوده و این جبهه همچنان برقرار است اما همیشه حق پیروز است حتی اگر در ظاهر شکست خورده به نظر برسد.

رضوی اردکانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم افزود: خون امام حسین (ع) بنیان آل یزید را ریشه‌کن کرد، خون مظلوم چیزی نیست که خدا از آن بگذرد و در این قرن گذشته شهدای منا مظلوم‌ترین کشته‌شدگان بودند، بنابراین خداوند از خون آنها نمی‌گذرد.

امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: جنایت آل سعود برای نخستین بار نبوده و سال 66 نیز آنها این جنایت را انجام دادند و زائران خانه خدا را کشتند، این قوم مضرترین قوم در دنیا است.

وی تصریح کرد: وهابی‌ها دست نشانده انگلیسی‌ها هستند، آنها می‌خواهند که بین مسلمانان و حکومت‌های کوچک اختلاف ایجاد کنند و تا حدودی نیز موفق شدند، آل سعود مزدور دربست و مطیع انگلیس‌ها است.

رضوی اردکانی با اشاره به تاریخچه جنایات آل سعود و وهابیت عنوان کرد: در ایران هم با تکیه بر مسئله ظهور در حال تفرقه‌اندازی و شبهه‌اندازی هستند.

امام جمعه موقت شهر شیراز افزود: تفکرات داعش ریشه در تاریخ دارد و ادامه تفکرات آنهایی است که امام علی (ع) را خانه‌نشین کردند، آل سعود با پشتیبانی داعش کشورهای شیعه‌نشین را مورد هجوم قرار می‌دهد و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه  فاجعه منا با نقشه شوم و از قبل تعیین شده انجام شده، گفت: آنها امتداد خط یزید هستند و اگر روزی احساس کنند کعبه هم برای آنها مضر است آن را از بین می‌برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها