فرمانده سپاه ناحیه عشایری به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه از یک عرصه پرورش شترمرغ در محله قره قباق اصلاندوز بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۶۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، ،"محرم بنیادی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری امروز در بازدید از عرصه پرورش شترمرغ در محله قره قباق اصلاندوز ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد:در باب اقتصاد مقاومتی سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 هزار تومان از سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل وام دریافت کردیم و در اختیار بسیجیان و آحاد مردم قرار دادیم.

وی افزود:این وامها در عرصه های مختلف در اختیار بسیجیان قرار گرفته که نمونه بارز آن عرصه پرورش شترمرغ است که امروز مورد بازدید واقع شده است.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی و رشد روز افزون کشور در بعد اقتصادی افزود:مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به این بسیجی پرداخت کردیم که علاوه بر تامین زندگی خانواده در بعد اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی نیز فعالیت می کند.

مومنی کارآفرین اقتصاد مقاومتی در عرصه پرورش شتر مرغ نیز گفت:با توجه به آورده شخصی خود و همچنین تسهیلات اقتصاد مقاومتی 20 میلیون تومانی که از بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری دریافت کردم توانستم علاوه بر اشتغالزایی خودم برای 4 نفر نیز بصورت مستقیم شغل ایجاد کنم.



ارسال نظرات