دوچرخه‌سوار ایرانی که با پیام زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس قصد دارد دور تا دور ایران را رکاب بزند امروز وارد شهر مرزی اصلاندوز مغان شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۷۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، روح الله بصیری نیا که پس از سفر زیارتی کربلای معلی استان های مختلف کشور را رکاب زده است، عصر امروز بعد از ورود به شهر اصلاندوز و دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه عشایری و عضو شورای شهر اصلاندوز با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کرد.

بصیری نیا درباره سفر خود به شهرهای مختلف کشور گفت:حامل سه پیام برای مردم شهرهای مسیر هستم که عبارتند از تجلیل از ایثارگری ملت غیور ایران بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس؛ آرزوی پیروزی ملت مظلوم فلسطین و سرنگونی رژیم اشغالگر صهیونیستی مطابق با آرزوی دیرینه‌ حضرت امام (ره) و پیامی برای منتظران ظهور و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عج).

این ورزشکار حامل پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) است و مزین به تصاویر 64 شهید از 31 استان کشور که دو تن از آنها شهدای استان اردبیل هستند.

"روح الله بصیری نیا"دوچرخه سوار اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، شامگاه امروز شهر اصلاندوز را به مقصد شهرستان پارس آباد ترک کرد.

مدیریت سایت خبری ارس تبار، آرزوی توفیق روز افزون را برای روح الله بصیری نیا از خداوند متعال خواستار است.

 
 

ارسال نظرات