مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل از راه اندازی سامانه سرمایشی و گرمایشی در ترمینال فرودگاه پارس آبادمغان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۷۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، فرماندار پارس آباد به همراه مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل با حضور در فرودگاه شهرستان پارس آبادمغان در جريان آخرين روند كار اين فرودگاه قرار گرفتند.

اکبر صمدی فرماندار پارس آباد در بازدید از روند اجرای طرح توسعه فرودگاه پارس آباد گفت: هم اکنون سومین لایه آسفالت باند فرودگاه با شتاب مطلوبی در دست اجراست که با اتمام آن، پروازهای این فرودگاه پس از چندین سال از سرگرفته می شود.

وی افزود: با هدف تامین ایمنی هواپیماها و استاندارد سازی سطوح فرودگاهی، عملیات استریپ سازی نیز از دو طرف باند در حال انجام است که به علت شرایط نامساعد جوی و بارش باران در روزهای گذشته، وقفه ای در روند اجرای پروژه ها ایجاد شد.

فرماندار پارس آباد در ادامه گفت: در زمان حاضر طرح روکش آسفالت باند و دیگر پروژه ها، با حساسیت و دقت خاص و نیز رعایت تمام اصول فنی و طبق استاندارد در فرودگاه پارس آباد اجرا می شود.

مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل نیز گفت: تا کنون 170میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد شده است.

سید فخرالدین هاشمی با بیان اینکه پروژه های توسعه و گسترش فرودگاه پارس آباد در مراحل پایانی قرار دارد و برای برقراری پرازوهای این فرودگاه در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

وی از اجرای شبکه فیبر نوری به طول پنج کیلومتر در حدفاصل مخابرات روستای اجیرلو و فرودگاه با سه میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تهیه ماشین سوخت رسان موضوع مهمی است که باید از هم اکنون برای تحقق آن تلاش شود.

مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل از راه اندازی سامانه سرمایشی و گرمایشی در ترمینال فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: از سرگیری فعالیت و رونق فرودگاه پارس آباد یکی از خواسته های اصلی و اولویت کاری مسوولان فرودگاه استان و شرکت فرودگاه های کشور است.



ارسال نظرات