فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:
سه فرد روستايي در درون چاه متروکه آب در يكي از روستا هاي شهرستان زنجان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۴۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به مرگ سه نفر در چاه آب گفت: اين حادثه در کيلومتر 90 مسير ارتباطي زنجان - ميانه در اطراف روستاي سلطان آباد اتفاق افتاد.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: مقني وقتي درون چاه قرار مي گيرد پس از مدت زمان کوتاهي به دليل کمبود اکسيژن و کاهش سطح هوشياري در آب غوطه ور مي ماند که در اين لحظه يکي از حاضرين در صحنه براي نجات مقني وارد چاه شده و خود نيز دچار حالت خفگي مي گردد که در نتيجه نفر سوم براي نجات اين 2 نفر دل به چاه مي زند که متاسفانه او نيز به وضعيت آنان دچار مي شود.

وي اظهار داشت: نفر چهارم با ديدن اين صحنه، ريسک نمي کند و بلافاصله براي نجات جان اين سه نفر با مرکز اورژانس و پليس 110 تماس مي گيرد و عوامل مستقر در پايگاه اورژانس سلطان آباد به محل حادثه مي رسد.

سرهنگ ايرج خاني پور تصریح کرد: عوامل انتظامي شهرستان زنجان و عوامل اورژانس مستقر در پايگاه هاي دره ليک و ايده لو يکي پس از ديگري به محل حادثه مي رسند و چون براي بيرون کشيدن آنان از درون چاه نياز به تجهيزات خاص بوده بنابراين از طريق مرکز پيام اورژانس موضوع به آتش نشاني شهرداري زنجان اطلاع داده مي شود.

وی افزود: متاسفانه اين سه نفر قبل از رسيدن آمبولانس ها به محل جان خود را از دست داده بودند و آتش نشانان پس از رسيدن بر بالاي چاه، عمليات نجات را آغاز کردند که در نهايت جسد آنان بيرون کشيده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان ميانگين سني فوت شدگان را 38 تا 43 سال اعلام و همچنين به يک مورد حادثه گازگرفتگي در گلشهر کاظميه زنجان نيز اشاره و خاطر نشان ساخت: در اين حادثه مردي حدود 60 ساله حوالي ساعت 9 شب بر اثر نشت و استنشاق گاز شهري دچار مسموميت شد که با حضور عوامل انتظامي و اورژانس مصدوم به بيمارستان وليعصر (عج) زنجان منتقل شد و از مرگ حتمي نجات يافت.


ارسال نظرات