خبرهای داغ:
استقبال از دانشجویان تازه وارد دانشگاه پیام نور باغملک صبح امروز با حضور فرماندارشهرستان، دادستان، شهردار و اعضای شورای شهر، سرپرست دانشگاه پیام نور، معاونین وجمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۴۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

دراین جشن که ویژه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی بود رسول احمدی سرپرست دانشگاه ضمن تبریک وتشکر از دانشجویان جهت انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل ، به همه ی مسولین وخانواده های همراه دانشجویان خیر مقدم عرض نمود.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت:علاوه بر علم ،تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی وشکوفایی علمی وعملی خود سرلوحه کارها قراردهید چرا که شما دانشجویان آینده سازان مملکت وچشم امید همه ی ما به شما مدیران وخدمت گزاران آینده است.

وی ادامه داد:دانشجوی موفق کسی است که از تمام ابعاد وفضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند، عالم، کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.

احمدی ضمن اشاره به این موضوع که در ابتدای امسال توانستیم ۳۰۰ دانشجو را در رشته های مختلف جذب کنیم تصریح کرد : در نیمه دوم مهرماه مجدد جذب دانشجو را به صورت تکمیل ظرفیت خواهیم داشت که پیش بینی شده تعداد دانشجویان جدید به بیش از ۵۰۰ نفر افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:تمام امکانات آموزشی ازقبیل فضای آموزشی ، امکانات رفاهی وخدمات دانشجویی برای تمام دانشجویان این دانشگاه فراهم است.

رسول احمدی دربخش پایانی سخنان خود بیان داشت: درکل بهبود سطح کیفی آموزشی دانشگاه رایکی از مهم ترین اهداف خود درجهت افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان قراردادیم که تحقق این هدف با بهره وری از اساتید مجرب امکان پذیر است که در بحث اساتید هیچ گونه مشکلی نداریم و تمامی شرایط برای استفاده دانشجویان فراهم است وامید است که به بهترین شکل ممکن ازاین امکانات وشرایط استفاده لازم را ببرند.

درقسمتی از این برنامه بسته هایی که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تهیه شده بود به جمع حاضر داده شد که با استقبال آنها مواجه شد ومبنای سخنرانی دادستان شهرستان باغملک قرارگرفت .

لازم به ذکر است که دراین مراسم فرماندار، دادستان ویکی از اساتید این دانشگاه به عنوان مهمان ویژه ایراد سخنرانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها