مدیرکل بنیاد استان زنجان:

آرامش جامعه ایثارگر همیشه باید برقرار باشد

از آنجایی که خانواده‌های ایثارگران در جامعه ارزشمند بوده و در بسیاری از مواقع به عنوان الگوی برتر شناخته می‌شون، باید دستگاه‌های اداری نگاه ویژه به آنها داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۰۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد استان زنجان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها می‌توانند مشارکت مثبتی در کارها داشته باشند، گفت: نه تنها برنامه‌ها در همکاری بین دستگاه‌ها بهتر اجرا می‌شود بلکه مشکلات نیز در شرایط مناسبی حل می‌شوند.

علی کاظمی نگاه ویژه دستگاه‌های به خانواده‌های ایثارگر را ضروری دانسته و افزود: از آنجایی که این افراد در جامعه ارزشمند بوده و در بسیاری از مواقع به عنوان الگوی برتر شناخته می‌شوند می‌توان از آنان برای حل بسیاری از مشکلات کمک گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: زمانی که مشکلات این خانواده‌ها حل شود آنان نیز می‌توانند به کسانی که مشکلات مشابهی همچون خود دارند یاری کنند و همراه خوبی برای آنان باشند.

در ادامه نیز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خدابنده هر گونه گام نهادن در مسیر رفع موانع خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مهم دانسته و همکاری بیش از پیش این دستگاه با بنیاد استان را در جهت تسهیل امور اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار