فرمانده انتظامی سقز ضمن اشاره به کشف 80 درصدی سرقت‌ها در این شهرستان، از کاهش 12 درصدی سرقت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۰۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمیدرضا اکبری در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی سقز اظهار داشت: 100درصد عوامل قتل‌های شهرستان سقز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی از افزایش 112 درصدی کشف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: رویکرد نیروی انتظامی در 10 سال گذشته از رویکرد سلبی به سمت رویکرد ایجابی تغییر کرده است.

فرمانده انتظامی سقز با عنوان اینکه سنگ‌بنای حیات اجتماعی امنیت است، تصریح کرد: مشارکت دادن مردم و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در بحث امنیت بسیار حائز اهمیت است.

اکبری گفت: در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه 323 درصدی حجم قاچاق کالا افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: 160 میلیارد ریال انواع مواد مخدر در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

اکبری در خصوص صلح و سازش پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های تابعه، گفت: مشاورین کلانتری‌ها بالغ بر 87 درصد از آن اختلافات را با جلسات مشاوره‌ای با طرفین حل می‌کنند که با سازش طرفین در کلانتری پرونده به دادگستری ارجاع نمی‌شود که این امر تاثیر بسزایی در کاهش پرونده‌های قضایی دارد.

فرماندار سقز هم گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار انکار‌ناپذیر است.

علی‌اکبر ورمقانی با بیان اینکه، امنیت یکی از مولفه‌های اساسی توسعه است، گفت: نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم در بحث امنیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظایف گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: نقش نیروهای انتظامی در مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش و توقف جرایم بسیار مهم بوده است.

فرماندار سقز خواستار تشریح خدمات گسترده نیروهای انتظامی در هفته نیروی انتظامی توسط پرسنل این نیرو در شهرستان سقز شد.

از 9 تا 15 مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» نامگذاری شده است.

همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، اجرای طرح مردم‌یاری در مناطق محروم، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، تقدیر از رانندگان قانونمند، موتورسواران برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای خون توسط پرسنل نیروی انتظامی و برپایی ایستگاه سلامت در هفته ناجا در سقز برگزار خواهد شد.

گفتنی است در مراسم امروز تقدیر از فعالان نیروی انتظامی، مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف شده معدوم شد.

ارسال نظرات