رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان:

کسب عنوان برتر سازمان استانی در کشور توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان سازمان استانی برتر را در کشور کسب نمود.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۱۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نخستین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان عنوان سازمان استانی برتر را در کشور کسب نمود.

مهندس ناصر فغفوری افزود : نخستین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، معاونت آموزش و پژوهش وزارت و معاون وزیر علوم و تحقیقات برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره در بخش های اقتصادی داوری از منظر ایجاد فضاهای مجازی ، وب های تخصصی و پایگاههای اطلاع رسانی تخصصی برای آگاه سازی متقاضیان، تسهیل و انجام امور و فرایندهای اداری صورت گرفت.

فغفوری یادآور شد: در بخش استانها اقدامات سازمان ها در زمینه بهبود فضای کسب و کار مورد داوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت، وزارت علوم و تحقیقات و انجمن های تخصصی حوزه های IT ، ICT و واحدهای تولیدی که در این زمینه فعالیت می کنند ، قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در سطح استان ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به عنوان تنها برگزیده برتر در بین استانهای کشور برگزیده شد.

این مقام مسئول با اشاره به داوری واحدهای تولیدی که در زمینه اصناف ، کسب و کار خرد و واحدهای صنعتی ، معدنی و تجاری فعالیت می کنند افزود : در سطح کشور 11 واحد تولیدی برگزیده شدند که یکی از واحدهای برگزیده از استان زنجان بوده است.

رئیس سازمان صنعت ، ‌معدن و تجارت استان عنوان کرد : با برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره ها در سالهای اخیر ، زمینه استفاده از فضاهای مجازی افزایش یافته و بستری را فراهم نموده که سرمایه گذاران به با استفاده از این امکانات اطلاعات را بروزتر ، دقیق تر، با سرعت بیشتر دریافت نمایند.

وی با اشاره به نقش فضاهای مجازی در اطلاع رسانی یکسان اطلاعات به کلیه افراد خاطر نشان ساخت : توسعه و گسترش استفاده از فضاهای مجازی باعث شفافیت ، سلامت کاری و جلوگیری از ایجاد رانت های اطلاعاتی برای افراد خاص گردیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار