امام جمعه دهگلان گفت: سپاه درخت تناوری است که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند و نام این نهاد انقلابی با امنیت کشور گره خورده است.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۱۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی در مراسم بهره‌برداری از بیش از یک‌هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس در کردستان، اظهار کرد: نام سپاه حجت و برهان است و هرجا نام این نیروی عظیم و انقلابی می‌آید، پاکی و صداقت در ذهن انسان متبادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار جنبه دفاع از کشور در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داده است.

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه سپاه معادله‌های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم زده است، تصریح کرد: سپاه را از ارکان توانایی نظام اسلامی است و پاکی و صداقتی که در این نیروهای مردمی جریان دارد موجب رضایت مردم در عرصه‌های مختلف و دلگرمی همه امت اسلامی شده است.

به گفته ماموستا محمدی، سپاه در حقیقت درخت تناوری است که در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و هرکجا که اسم آن شنیده می‌شود امنیت و دفاع از حق را لمس خواهی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز این نیروهای مخلص و متعهد ایران اسلامی هستند که در هر جایی از دنیا که فریاد مسلمان مظلومی بلند می‌شود به یاری آنها می‌شتابند تا از عزت و کرامت مسلمانان دفاع کنند.

این مسؤول با بیان اینکه آرامش و آسایش ایران اسلامی نعمت بزرگ و حاصل ایثار و از جان گذشتگی نیروهای مسلح است، افزود: ایران اسلامی امروز حساس‌ترین نقطه استراتژیک دنیا و علمدار اسلام در تمام جهان است.

امام جمعه دهگلان به اقتدار سپاه در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی سپاه از تیم مذاکره کنند می‌خواهد که برگردند و می‌گویند جواب شیطان را مانند خودش می‌دهیم نشان از عظمت و عزت سبزپوشان سپاهی است.

ماموستا محمدی افزود: خداوند مظلوم‌نوازی در زمین را به سپاه انقلاب اسلامی واگذار کرده و روزی خواهد رسید که به برکت همین نیروهای متدین، انقلابی و پا به رکاب رهبر معظم انقلاب مرزهای اسلام در تمام جهان گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا سپاه زنده است اسلام نیز زنده خواهد بود، گفت: به برکت حضور همیشه در عرصه مردم و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و وجود نیروهای مسلح ملت ایران بیرق اسلامی را در جایی به اهتزاز در می‌آورند که دشمنان هیچگاه انتظار آن را ندارند.

ارسال نظرات