خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این سپاه با تسلیت فرارسیدن ماه محرم،گفت: ماه محرم تنها سینه زدن و عزاداری نیست، بلکه باید هدف و پیام قیام عاشورا برای ما روشن شود و صرف عزاداری بدون اینکه بدانیم برای چه عزاداری می کنیم، راه به جایی نمی برد.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۸۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی ماه محرم را ماه فضیلت و رحمت دانست و افزود: این ماه از بزرگترین نعمت برای مسلمانان است چراکه در این ماه مومنان دوستی خود را نسبت به اهل بیت نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در نهضت عاشورا در برابر ظالمان مقاومت کرد و انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان نیز از همین نهضت بیم داشته و می‌ترسند.

رجب احمدی، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با تبعیت از منویات و فرمایش های رهبری در خنثی‌سازی اهداف و ترفندهای پلید دشمنان، گام‌های مؤثری بردارند و ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای احیای فرهنگ بصیرت و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی و ایجاد وحدت است.

این مقام مسئول با اشاره به فضایل ماه محرم، اظهار داشت: مضامین کربلا پر از آموزه‌های دینی است و ما باید آیین های خود را بدون رواج خرافه و قمه زنی، برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی جامعه، تبیین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و چگونگی مقابله با آنهاست که باید سیره نورانی ائمه معصومین(ع) و پیام نهضت حسینی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: خودسازی، ایثارگری، نماز اول وقت، ادب، انسانیت و تقوا، مبارزه با ظلم و ستم،‌ امر به معروف و نهی از منکر و ... از جمله پیام‌های گرانقدر حماسه حسینی است که باید در این مفاهیم ارزنده تدبیر کرده و آن‌ها را در زندگی خود نهادینه کنیم.


ارسال نظرات