عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به مسئولان ارشاد در گفتگو با «بسیج»:
اصغر مسعودی گفت: مسئولان ارشاد باید پیش بینی می کردند چه لزومی داشت در ایام طلیعه محرم در شهر مقدس قم یک برنامه اینچنینی به تعبیر وزیر ارشاد همخوانی داشته باشیم که افرادی شئونات اخلاقی را رعایت نکنند.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۳۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما باید به چند نکته دقت و توجه کنیم اولا باید سعی کنیم جایگاه شهرهایی مثل قم و مشهد که حریم اهل بیت است حفظ شود این به عنوان مطلب اول، نکته بعدی این است که در شهر قم جایگاه مراجع تقلید بسیار مهم است و باید محفوظ بماند.

وی افزود: باید سعی کنیم از دو قطبی شدن جامعه و سوء استفاده های بیگانگان و رسانه های آنها جلوگیری کنیم. علاوه بر این باید موقعیت های زمانی را هم در نظر بگیریم به عنوان نمونه الان وارد ماه محرم شده ایم و همه این قضایا را هم اگر کنار بگذاریم یک برنامه ای ممکن است حتی از نظر محتوا هیچ مشکلی نداشته باشد اما به خاطر حاشیه هایی که ممکن است ایجاد کند و اینکه برخی در این مراسم شئونات اخلاقی را رعایت نکنند قطعا انعکاس خوبی نه برای شهر قم و نه برای اداره ارشاد خواهد داشت.

مسعودی تصریح کرد: برگزاری کنسرت و هم خوانی باید تعریف شود برای برخی کنسرت معنای خاصی دارد مسئولانی که این برنامه را برگزار کردند باید این نکات را پیش بینی می کردند چه لزومی داشت در ایام طلیعه محرم در شهر مقدس قم یک برنامه اینچنینی به تعبیر وزیر ارشاد همخوانی را داشته باشیم که در این برنامه افرادی شئونات اخلاقی را رعایت نکنند و جوی را به وجود آورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئوالین کشوری و استانی باید موقعیت ها را بیشتر درک کنند و به گونه ای عمل کنند که هم حرمت جایگاه خودشان حفظ شود و هم جایگاه مجریان امور و هم شرایط خاص قم و مشهد که در واقع حریم اهل بیت و جایگاه مراجع عظام تقلید است.

ارسال نظرات