خبرهای داغ:
اختتامیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و نیروهای وظیفه سپاه انصارالرضا(ع) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۳۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اختتامیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و نیروهای وظیفه سپاه انصارالرضا(ع) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد.

علی آبادی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: در این دوره از مسابقات ویژه برادران که در رشته های مفاهیم، حفظ، اذان، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزارشد؛ 159 نفر ثبت نام و 112 نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: در نهایت 22 نفر حائز رتبه های برتر این دوره مسابقات شدند که 16 نفر پایور و 6 نفر سرباز بوده و از این تعداد 10 نفر به مرحله کشوری که در آذر ماه برگزار خواهد شد راه پیدا کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان افزود: 2 نفر نیز حافظ 25 و 30 جزء قرآن کریم بودند که بدون آزمون به مسابقات کشوری راه یافتند .

علی آبادی خاطرنشان کرد: درخواست ما از فرمانده سپاه استان این است که کسانی که برای اعزام به تهران رتبه کسب کردند را برای آمادگی بیشتر زمینه حضور آنان در دوره های آموزشی با اساتید برجسته فراهم شود تا مقام هایی در سطح کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات ویژه خواهران نیز برگزار شده است.

سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) نیز در این مراسم اظهارداشت: پاسداران و سربازان همانطور که در عمل سعی برای اجرای فرامین دینی و قرآنی دارند باید در ترویج ، حفظ و مفاهیم قرآنی نیز پیشتاز باشند.

وی عنوان کرد: مشکلی که داریم اینکه برای برنامه های ارزشی مانند راهیان نور و همین مسابقات قرآنی بودجه ما محدود است اما همین حضور، هماهنگی و همراهی شما بسیار موثر و ارزشمند است.

قاسمی با بیان اینکه امیدواریم این تعداد شرکت کننده در سال آینده دو برابر شود گفت: از شما می خواهم که متکی به برنامه های فرهنگی و قرآنی در سپاه نباشید و خودتان کارهای این عرصه ها را دنبال کنید تا در سراسر زندگی شما نور قرآن بتابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها