خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در نشست بررسی رزمایش الی گردان های بیت المقدس این سپاه، با بیان اینکه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان به اثبات رسیده، گفت: اقتدار ایران اسلامی بیشتر به برکت معنویت، ایمان مردم وپیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۴۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: در کنار معنویت باید آمادگی های دفاعی و رزمی را نیز تمرین و تکرار کنیم که برگزاری رزمایش برای بسیجیان در این راستا بود.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش تولید اقتدار برای نظام و انقلاب را به همراه دارد، اظهار داشت: برخی قدرت ها شاید میلیون ها هزینه کنند ولی در بدنه اجتماع هیچ مقبولیتی نداشته باشند ولی ایران اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت، امروز بزرگ ترین نیروی انسانی و نظامی مردمی یعنی بسیج را دارد که در طول انقلاب اسلامی ایران خوش درخشیده و مایه افتخار وصلابت ایران شده است.

وی پیام رزمایش گردان های بیت المقدس را افزایش توان دفاعی ونظامی کشور وتجدید پیمان با آرمان ها و منویات رهبری خواند و خاطرنشان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان خطاب به امام خمینی(ره) شعار می دادند ما همه سرباز تویم خمینی، امروز نیز همان شعار را خطاب به رهبری اعلام می کنیم که آماده جانفشانی در رکاب ولایت هستیم.

ارسال نظرات