حادثه کربلا درس بسیاری برای بشریت به خصوص شیعیان دارد تا کوچکترین ناهماهنگی با امام عصر(عج) و نائبش اتفاق نیافتد، لذا ناهماهنگی با امام حسین(ع) پشیمانی ابدی را رقم زده است.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۶۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین طاهری رئیس حوزه های علمیه مازندران در اولین روز محرم الحرام در جمع پاسداران و بسیجیان عزادار سپاه کربلا امام حسین(ع) را برپا کننده علم فلاح و رستگاری برای امت اسلام دانست و گفت: امام حسین(ع)  نه تنها برای مردم دیروزی و زمان خود علم رستگاری بود بلکه امروز هم برای ملت های مسلمان و آزاده علم رستگاری و سفینه نجات است.
 رئیس حوزه های علمیه مازندران، نظام اسلامی را تنها نظام دنیابرای سعادت و پیشرفت جامعه و مردم خواند و یادآور شد: تا دیروز مردم عراقی که دنبال صدام می رفتند به هیچ سعادتی دست نیافتند و امروز متوجه شدند برای رسیدن به سعادت و پیشرفت باید پشت سر رهبری اسلامی  باشند که با پیروی از رهبر فرزانه ما همواره سربلند هستند. 
وی گفت: تا دیروز کسی جرات نداشت از 50 کیلومتری ناو جنگی آمریکا حرکت کند اما امروز به دلیل پیروی از راه اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) پشتوانه و رهنمود های مقام معظم رهبری نیروهای مومن جمهوری اسلامی سوار بر قایق به فاصله 50 متری ناوهای غول پیکر  آمریکا تردد و حتی آنان را وادار به اجرای دستور می کنند. 
حجه الاسلام طاهری بیان کرد: امام حسین(ع) کشته شد تا بشر طعم ذلت را نکشد، زیرا اسلام آمد تا بشر  را عزیز کند و امام حسین(ع) به بشریت عزت داد.
مسئول طلاب حوزه های علمیه مازندران اظهار داشت: این در حالیست که برخی از سیاستمداران کشورهای باصطلاح مسلمان و در واقع مرتجع عرب در منطقه به دلیل برملا کردن چهره استکباری امریکا و انقلاب اسلامی ایران علیه ظلم، با شعار «مرگ بر آمریکا»،ایران اسلامی را منشاء فتنه در منطقه می دانند.
این مسئول مرگ بر آمریکای امروز را مرگ بر یزید دیروز دانست و عنوان کرد:امروز ملت مومنی که پشت سر ولی فقیه زمان حرکت دارند و مرگ بر آمریکا می گویند اگر در زمان امام حسین(ع) وجود داشتند به یاری امام می شتافتند لذا این حرکت دفاع از سیدالشهدا(ع) است.
حجه الاسلام طاهری امام حسین (ع) را آینه تمام نمای اسلام خواند و اضافه کرد: امام حسین(ع) نشان دهنده راه اسلام، راه نجات و راه رسول الله  است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها