خبرهای داغ:
معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:
معاون طرح وبرنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت:ظرفیت بسیجیان برای اداره این نهاد الهی مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۷۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
ظرفیت بسیجیان برای اداره این نهاد الهی مورد استفاده قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معاون طرح وبرنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه برای اداره بسیج  باید از توانمندی و ظرفیت بسیجیان بهره مند شویم، گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود این است که به بسیجیان اعتماد داشته باشیم و باید از ظرفیت های بسیجیان در راستای اداره این نهاد الهی استفاده شود.

سردار مرتضی شانه ساز زاده در جمع مدیران دفاتر مطالعات و برنامه ریزی و مالی نواحی سراسر کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت های بسیجیان در راستای اداره این نهاد الهی استفاده شود.

معاون طرح وبرنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه برای اداره بسیج باید از توانمندی و ظرفیت بسیجیان بهره مند شویم، گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود این است که به بسیجیان اعتماد داشته باشیم و ماموریت های  مختلف را به آنها محول کنیم.

شانه  ساز زاده بیان کرد: حذف بروکراسی اداری زائد در پایگاه ها و حوزه انجام شده است و این موضوع برای  نواحی توسط کارگروهی در  حال بررسی  است که تا پایان سال به نتیجه می رسد و ابلاغ می شود.

وی با اشاره به آثار و برکات  حذف بروکراسی اداری زائد افزود: این موضوع  علاوه بر حذف بروکراسی سبب صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها شده است.
ارسال نظرات