خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان گفت: گویا وزارت ارشاد اجراى کنسرت را در همه شهرها و حتى در قم که قداست خاص آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست، با آن حواشى زننده از واجب‌ترین واجبات خود مى‌شمرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۷۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
گویا وزارت ارشاد اجراى کنسرت را از واجب‌ترین واجبات می‌داند/ وزارت ارشاد مسیر خود را اصلاح کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به‌دنبال جریان اجراى کنسرت در قم با حواشى زشت و نگران‌کننده‌اى که داشت، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازى مدیرکل ارشاد قم را احضار و ضمن اعتراض به این جریان از وی توضیح خواست که پاسخ‌ها قانع‌کننده نبود؛ هرچند نامبرده ضمن عذرخواهى تصریح کرد که هرگز اینگونه برنامه‌ها تکرار نخواهد شد.

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: گویا وزارت ارشاد اجراى کنسرت را در همه شهرها و حتى در قم که قداست خاص آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست، با آن حواشى زننده از واجب‌ترین واجبات خود مى‌شمرد که این همه روى آن پافشارى و سرمایه‌گذارى مى‌کنند و توجه ندارند که این کار سبب تضعیف دولت و فاصله گرفتن از مراجع دینى و آثار نامطلوب در برنامه‌های آینده خواهد شد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: تصور من این است که وزارت ارشاد گرفتار یک سلسله محاسبات نادرست از وضع جامعه شده است و گمان مى‌کند این کارها به‌نفع دولت است، در حالى که آثار سوءاش روز به روز آشکارتر مى‌شود.

وی گفت: اگر بناست برنامه‌هایى براى شادى جوانان اجرا شود مى‌توان با هماهنگى خبرگان از حوزه علمیه برنامه‌هایى خالى از هرگونه مسائل خلاف شرع و هماهنگ با فرهنگ اسلامى تنظیم کرد نه اینکه چشم و گوش بسته دنبال فرهنگ‌هاى غربى افتاد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد نه تنها در اینجا به بیراهه مى‌رود بلکه در موارد مختلف دیگرى نیز نشانه‌هاى آن دیده مى‌شود. امیدواریم بیدار شوند و به راه برگردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها