خبرهای داغ:
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

برنامه های ویژه صداوسیمای مرکز قزوین برای محرم

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های شبکه قزوین را برای محرم تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۷۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی‌فر اظهار کرد: معاونت سیمای مرکز قزوین در محرم امسال با دو برنامه «باحسین تا بی نهایت» و«با کاروان عاشورا» هر شب میهمان خانه های مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه ی «باحسین تا بی نهایت» ساعت 20:30و برنامه ی «با کاروان عاشورا» در دو بخش بعد از اذان مغرب و قبل از خبر 23 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: همچنین معاونت سیما علاوه بر پخش 4 قسمت برنامه ی «انعکاس»، 12 مورد از عزاداریهای عاشقان حضرت سید الشهداء علیه السلام را هم از 5 تا 13 محرم در نقاط مختلف استان پوشش می دهد.
معصومی‌فر در ادامه با اشاره به فعالیت های رادیو قزوین در محرم امسال افزود: رادیو قزوین هم در طول دهه اول محرم با ویژه برنامه ی «شور حسینی» و نمایش رادیویی ماتمکده مخاطبان را همراهی خواهد کرد که ویژه برنامه ی «شور حسینی» ساعت 18:45 پخش خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: معاونت خبر مرکز قزوین هم با پوشش خبری رویدادها و تحولات استان در حوزه ی محرم و همچنین پخش گزارش های خبری ـ تولیدی از عزاداری های محرم، مردم استان را در جریان برنامه های محرم قرار خواهد داد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار