مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عمار یاسر گفت : حضور روحانیون در جبهه ها باعث تقویت روحیه نیروهای رزمنده می شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۷۳۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام موروثی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عمار یاسر گفت: دفاع مقدس یکی از گنجینه های گرانقدر نظام انقلاب اسلامی به حساب می آید، به عبارتی دیگر دفاع مقدس از سرمایه های نظام است. اهمیت گرامیداشت آن به این است که ملت ما و جوانان ما وقتی هر سال به این کارنامه درخشان نگاه می کنند آن را سراسر نور و درخشندگی مشاهده می کنند. در ضمن هشت سال دفاع مقدس درس های بزرگی به ما می آموزد برای حفظ اسلام و حفظ استقلال و آزادی کشور باید به مکتب رهایی بخش اسلام متمسک شد.

وی افزود: در دفاع از مملکت اسلامی همیشه باید به قرآن و اهل بیت متوسل شد، راه دیگری برای نجات این آب و خاک وجود ندارد. در سال های دفاع مقدس رزمندگان ما با شعار الله اکبر و یا حسین(ع) سنگرهای متجاوزان را علی رغم برخورداری از تجهیزات بی پایان فتح کردند. با چنین فرهنگی بود که استکبار جهانی در رویارویی با ملت ما متحمل شکست شد. هیچ وقت ملی گرایی نتوانست چنین اعجازی را انجام دهد.

موروثی خاطرنشان کرد: چند عامل در پیروزی رزمندگان علیه کفر جهانی در سال های دفاع مقدس مؤثر بود:1-ایمان و دلدادگی به خداوند 2-توسل به اهل بیت 3-پیروی از ولایت فقیه

وی ادامه داد: ما امروز در جنگ نرم با دشمن به سر می بریم. درسی که ما و مسئولین نظام می توانند از سال های پر افتخار دفاع مقدس این است که باید باز هم توکل به خدا کرد و از سفارشات رهبری بهره برداری لازم صورت گیرد و مو به مو اجرا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عمار یاسر در خصوص نقش روحانیت در دوران سال های دفاع مقدس اظهار داشت: روحانیون از ابتدای زمان جنگ در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند. حضور روحانیون در جبهه ها باعث تقویت روحیه نیروهای رزمنده می شد. در عملیات هایی که روحانی و طلبه حضور داشت موفقیت بیشتر بود. حضور روحانی در جبهه باعث ثبات و آرامش رزمندگان بوده و اگر نبود حضور روحانیت در جبهه های حق علیه باطل معلوم نبود که ما پیروزی های درخشانی داشته باشیم. در سال های دوران اسارت هم روحانیون با نقش آفرینی زیبا توانست روحیه ی معنوی آزادگان ما را به حد اعلا بالا ببرد.


ارسال نظرات