امام جمعه پلدختر

امنیت جامعه در گرو اجرای امر به معروف است

امام جمعه پلدختر گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج شعایر اسلامی و امنیت جامعه در گرو اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است .
کد خبر: ۸۷۵۶۸۵۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان  به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمد سوری روز دوشنبه در مراسم زنگ امنیت و امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان زینبیه (1) شهر پلدختر افزود:این فریضه الهی از اصلی ترین مسایلی است که اجرای آن لازمه ی حکومت اسلامی و ترویج آن رعایت رسالت انبیا است .
وی اظهار داشت: ولایت پذیری بزرگترین معروف است که ثبات جامعه اسلامی به شناخت امام زمان و تبعیت از وی است .
وی با بیان این که دهه اول محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر است افزود: وظیفه دینی هر مسلمانی است که این فریضه را با رعایت اصول اخلاقی انجام دهد و باید برای انجام این مهم در سطح جامعه فرهنگ سازی شود .
امام جمعه پلدختر با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه نقش اساسی دارد گفت: آنچه امروز موجب اقتدار نظام اسلامی شده به برکت ارزش های دینی و معنوی مانند محرم و صفر تحقق یافته است که ما باید در حفظ آن تلاش کنیم .
فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر اصلی ترین مولفه امنیت پایدار است گفت:رعایت کردن وتحقق امر به معروف و نهی از منکر که از فلسفه های قیام امام حسین (ع) است در سطح جامعه منکرات و جرایم را کاهش می دهد.
سرهنگ صفر عبدالوند با بیان این که تمام ماموریت های نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است افزود: هر کدام از دستورات و فرایض دینی علاوه بر ارزش معنوی برای انسان فوایدی دارد و بیشترین فایده امر به معروف و نهی از منکر ایجاد امنیت و سلامت جامعه است .
وی گفت: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است و این نیرو به عنوان سربازان ولایت تحت حمایت مقام معظم رهبری خدمت صادقانه ارایه می دهد .
 
 ز/
ارسال نظرات
آخرین اخبار