مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گیلان:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه هدف از اردوهای جهادی آبادانی مناطق محروم است، گفت: موضع گیری شبکه صهیونیستی را علیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی محکوم می کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۶۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ علیرضا اصغرنژاد درنشست خبری با اشاره اینکه دو وظیفه به بسیج سازندگیِ دانشجویی، در برگزاری مراسم پباده روی اربعین درعراق ابلاغ شده است، اظهار کرد: دو گروه جهادی شهدای مدافع حرم که از 10 تا 15 نفر، از دانشجویان و فارغ التحصیلان تشکیل شده است، وظیفه راه اندازی محل اسکان زوار اربعین را برعهده دارند.
وی به خدمات رسانی  20 نفر از دانشجویانِ بسیج دانشجویی و فارغ التحصیلان، به زائران اربعین، اشاره و اعلام کرد: این خادمان20  تا 30 آبان به عراق اعزام می شوند و درحرم امام علی(ع)  از زوار پذیرایی می کنند.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گیلان  افزود: خدمات دهیِ بسیج سازندگی، بیشتر در زمینه اسکان زوار است.
اصغر نژاد به برنامه روز جمعه شبکه من وتو اشاره کرد و گفت: این شبکه به ششمین دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، اشاره کرد و علیه حرکت گروه های جهادی انتقاد و به رونمایی از کتاب احمد فداله موضع گیری کرد.
وی با محکوم کردن برنامه شبکه من و تو، تصریح کرد: ارائه خدماتِ فرهنگی، عمرانی و ایجادِ آبادانی و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از اهدافِ بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی است و ما حرکتِ این شبکه معلوم الحال را محکوم می کنیم.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان کرد: برای پیگیری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمامی تلاش خود را جهت آبادانیِ مناطق محروم صرف می کنیم.

ارسال نظرات