هم‌زمان با آغاز محرم زنگ امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۰۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان و برخی از مسؤولان زنگ امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج نواخته شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم در موضوع فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع اجرا شد.

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در این مراسم نمادین در جمع دانش‌آموزان این مدرسه با تسلیت ایام حزن و اندوه مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهدا و آرمان‌های بلند آنان برترین معرف هستند که سبک زندگی آنها الگو است.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از فضای معنوی جامعه در ماه محرم برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: باید فرهنگ عمومی امر و نهی دینی را در جامعه گسترش دهیم و به خصوص در بین نسل جوان و دانش‌آموز تبیین شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان این‌که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود، افزود: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر شرایط اجرای دیگر فرایض دینی در جامعه فراهم می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده مسؤول دفتر امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز به تشریح برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه این فریضه مهم از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و همچنین اهداف قیام امام حسین(ع) در بین جوانان تبیین شود.

فتاح‌زاده عنوان کرد: در این هفته که امروز زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان نواخته شد برنامه‌های خوبی به خصوص برای دانش‌آموزان داریم و در این هفته از آمران به معروف و ناهیان از منکر برتر استان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات