فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

نسخه شفابخش رهبرمعظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات

ابوالقاسم پالیزگیر گفت: دشمن درهمه حوزه ها دسیسه کرده ولی تاکنون موفق نشده است و این هم به برکت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی وپشتیبانی مردم همیشه درصحنه بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۰۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ نشست بررسی وضعیت صنایع شهرستان ساوجبلاغ با حضور سرهنگ علی لشگری فرمانده سپاه شهرستان، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار این شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 سرهنگ علی لشگری فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ در خصوص مسائل اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمایت از تولیدکنندگان سخنانی را بیان کردند.

فرماندار ساوجبلاغ در این نشست باگرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از همان ابتدا سعی کردند تا جمهوری اسلامی را مستاصل و تحریم کنند که آثار برخی از تحریم های آنان تا به امروز هم باقی است.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود: دشمن درهمه حوزه ها دسیسه کرده ولی تاکنون موفق نشده است و این هم به برکت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی وپشتیبانی مردم همیشه درصحنه بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مبارزه اقتصادی مهمترین تقابل کشورمان با غرب است، گفت: گذر از این مرحله که درحوزه اقتصادی است، باید به نسخه شفابخش رهبرمعظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی عمل نماییم.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: صادرات، دانش بنیان شدن ومردمی شدن از قسمت های مهم اقتصاد مقاومتی است که دولت به آن توجه واهتمام خاصی داشته است.

وی افزود: ما درشهرستان ساوجبلاغ سعی می کنیم  تمام سیاستهای دولت را درحوزه اقتصادی اجرا نماییم واعتقاد داریم اگر واحدهای تولیدی فعال وپویا داشته باشیم به همان نسبت اداراتمان هم توانایی مناسبی در انجام خدمات را خواهند داشت.

فرماندارساوجبلاغ درپایان خاطر نشان کرد: برخی ازمشکلات مطرح شده که نیاز به تصمیم گیری در استان را دارد از طریق ستاد استانی پیگیری وحل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این نشست از صنایعی که در حوزه فرهنگی فعالیت ها و همکاری مناسبی با ادارات شهرستان داشتند، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگاربسیجی: علی فلاحتکار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار