خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:به مناسبت هفته ایمنی با حضور پرسنل کادر ووظیفه ناحیه سپاه پاسداران هندیجان با آموزش نحوه خاموشی آتش و پیشگیری از آتش سوزی برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۷۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
سرهنگ پاسدار محمدرشید جعفری دوشنبه پیش از ظهر در حاشیه مانور ایمنی به خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:در حاشیه مانور ایمنی کلاس های توجیهی برای سربازان وظیفه باحضور استاد ایمنی در سالن ناحیه سپاه بصورت پرسش وپاسخ برگزارشد.

وی افزود:یادگیری آموزش های ایمنی در جلوگیری از حوادث آتش سوزی در سطح جامعه مخصوصا در منازل مسکونی در بین خانواده ها مهم و مفید است.

وی بابیان نحوه استفاده از کپسول های حریق گفت:با همکاری آتش نشانی شهرستان نحوه بکارگیری صحیح از کپسول های حریق به پرسنل و سربازان در محل مانور آموزش داده شد.

جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:هشدارهای ایمنی مخصوصا در محیط خانه ها و حتی در جاده ها جدی گرفته شود و برای پیشگیری از اتفاقات کپسول های حریق در محل ادارات ،منازل  و خودروها نگهداری شود.

وی با اشاره به شرکت درکلاس های آموزش  ایمنی بیان کرد:همه افراد جامعه برای آگاهی از خطرات آتش سوزی  و خود مراقبتی در کلاس های آموزش ایمنی حضوری فعال داشته باشند.

خبرنگار هندیجان محمدرضا شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها