مسئول عقیدتی حوزه مقاومت شهید شوکت پور مهديشهر:
مسئول عقيدتي حوزه مقاومت شهيد شوكت پور مهديشهر گفت: بينش و بصيرت ديني تنها راهكار مقابله با تبليغات مسموم غرب عليه اسلام است.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۸۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در مهديشهر، حجت الاسلام حسن قربان زاده در سال 68 در كاشمر متولد شده است و تحصيلات عاليه خود را در حوزه از سال 83 آفاز و در سال 87 به طور رسمي ملبس به لباس مقدس روحانيت شده است و از همان ابتدا تبلیغ را به صورت جدی آغاز كرده است.

به سراغ ايشان رفتيم و در خصوص طرح ابتكاري شان در طرح جوانه هاي صالحين گفت و گويي ترتيب داديم كه شرح آن در ذيل آمده است.

مسئول عقيدتي حوزه مقاومت شهيد شوكت پور مهديشهر به ارائه گزارشي در مورد طرح جوانه هاي صالحين پرداخت و گفت: طرح امتیاز دهی به صورت هفتگی به شرکت کنندگان و میانگین گرفتن به صورت ماهیانه و بردن 20 نفر اول به اردو و ارائه تخفیف به دانش آموزان برتر طرح ابتكاري بنده بوده است.

وي افزود: قابلیت برنامه ها و ويژگي آن این بود که رده های سنی متفاوت را شامل میشد از 7سال الی20سال و از شاخصه های طرح ما این بود که اموزش های کلاسی مثل گارگاه های آموزشی، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر در همان محل ورزش که سالن بود اجرا می شد، طرح ما همه روزه از صبح ساعت هشت آغاز می شد و تا نماز ظهرادامه داشت و کلیه دانش آموزان در نماز شرکت می کردند.

قربان زاده در خصوص همكاري هايي كه با ايشان در اجراي اين طرح شده است، گفت: علی اکبر سلمانیان فرمانده پایگاه و مسئول هیئت امناء مسجد قائم آل محمد(عج)درجزین کمال همکاری را بااین حقیر در اجرای هرچه بهتر برنامه های طرح جوانه ها داشته اند.

وي در خصوص الگو و جرقه زدن اين طرح در ذهنش گفت:‌ ما یک شورای همفکری طرح جوانه ها تشکیل دادیم که متشکل بود از دو نفر ازهیئت امناء مسجد و جوانان فعال مسجد كه با هم فکری دوستان ایده پردازی طرح شده و بهتری ایده ها تصویب و اجرا می شد.

مسئول عقيدتي حوزه مقاومت شهيد شوكت پور مهديشهر گفت: حمایت حوزه مقاومت شهري درراستای دراختیار گذاشتن مکان ورزشی که سالن صالحین شهر باشد، مطلوب و رضايت بخش است.

قربان زاده در خصوص مشكلات اجراي اين طرح نيز گفت: در اجرای طرح مشکل اصلی مشکل کمبود بودجه بود که باهمکاری هیئت امناء مسجدقائم آلمحمد(عج)درجزین ووجود خود دانش آموزان بر طرف شد.

وي هدف از اجرای طرح را نزدیک کردن جوانان با نهاد مهم مسجد و آشتی کودکان و نوجوانان با مسجد و همکاری آنها درامور مسجد و خدمتی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی ایرانی عنوان كرد.

سئول عقيدتي حوزه مقاومت شهيد شوكت پور مهديشهر بيان داشت: توصیه به جوانان تحقیق و پژوهش در امور اسلامی است تا به دليل ناآگاهي فریب تبلیغات غربی را نخورند و به مسئولان طرح پیشنهاد می کنم ک به تناسب فعالیت هر پایگاه بودجه تخصیص بدهند نه اینکه بگویند هر پایگاه فلان بودجه؛‌در صورتی ک پایگاه بعثت مسجد قائم آل محمد امسال60دانش آموز در طرح خود داشته و به 60نفر خدمات داده است به اندازه پایگاهی ک 10 نفرهم نيرو ندارد؛ بودجه متمرکزدریافت کرده است و این به دور از عدالت و انصاف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها