بدون داشتن طرح و شناخت از بسترها مشکلات مردم مرتفع نمی شود/ قیام امام حسین (ع) برای اسلام و بشریت بود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: در جامعه امروز یکی از مهمترین وظایف دستگاههای اجرایی بویژه نهادهای فرهنگی گفتمان سازی و مطالبه گری حق و حقوق قانونی مردم در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۷۰۲۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان هرمزگان، آیت الله سید روح الله صدر الساداتی نماینده  مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری  در همایش مردمی و هئیت های مذهبی شهرستان سیریک اظهار کرد: هموار سازی مسیر انقلاب برای خدمت به مردم که از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برای همه مسئولان کشوری و لشکری جزء اصول و ارزش های مهم برشمرد.

وی افزود: بدون داشتن طرح و شناخت از بسترهای لازم برای خدمت به مردم و پیگیری و مداومت ، مسائل و مشکلات در جامعه مرتفع نمی شود.

آیت الله سید روح الله صدر الساداتی ابراز کرد: علی رغم وجود مسائل و مشکلات فراوان در سطح استان نسبت به دیگر استان های همجوار هرمزگان مردم این خطه ارادت و پایبندی بیشتری به ولایت فقیه ( حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) دارند و وظیفه همه ماست این ارزش و قداست و حرمت های مردم را با خدمت پاسخگو باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان بیان کرد: نظام مدیون مردم است و مسئولان باید خدمتگذار ملت و نظام باشند برای اینکه همه  جهش های اساسی کشور منشا اصلی آنها از قشر مستضعف کشور بوده است.

سید صدر الساداتی تصریح کرد: هدف از قیام امام حسین (ع) احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی  و رسیدن همه بشریت به سعادت و بهره مند  شدن از نعمت های خداوند در دنیا و آخرت است.

وی اضافه کرد: قیام امام حسین (ع) برای اسلام و بشریت بود و چراغ هدایت این قیام الهی برای همه مسلمانان و دیگر مذاهب و ادیان الهی بود برای اینکه امام حسین (ع) عاشق خدا بود و همه کارهایش را برای خدا و رضای خدا انجام می داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهرستان سیریک دارای ظرفیت های بسیار

خوبی برای ایجاد اشتغال و کمک به مردم برخوردار است و باید با احیا و توجه به زیر ساخت های آن معضل بیکاری و دیگر معضلات اجتماعی و فرهنگی مردم را مرتفع ساخت.

آیت الله سید روح الله صدر الساداتی ابراز کرد: شهرستان سیریک جایگاه مناسبی در تجارت، صید و صیادی ، گردشگری و و داد وستد با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد  و باید ما مسئولان فرصت ها را به نکته قوت و تهدیدها و ضعف ها را به  فرصت  برای رفع دغدغه مردم  تبدیل کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان  خاطر نشان کرد: مردم سیریک اعم از شیعه و سنی در طول تاریخ  نظام مقدس جمهوری اسلامی  زیر چتر ولایت با صلح و محبت و برادری در کنار هم زندگی می کنند.

ارسال نظرات