وزیر «بی‌کارنامه» راه و شهرسازی در آخرین ماه‌های فعالیت خود همچنان مشغول بدگویی به دولت سابق و پروژه مسکن مهر است؛ در ۳ سال گذشته کدام قدم و لو کوچک را برای تسهیل خانه‌دار شدن مردم انجام داده است!
کد خبر: ۸۷۵۷۰۴۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزیر «بی‌کارنامه» راه و شهرسازی در آخرین ماه‌های فعالیت خود همچنان مشغول بدگویی به دولت سابق و پروژه مسکن مهر است بدون اینکه توضیح دهد در 3 سال گذشته کدام قدم و لو کوچک را برای تسهیل خانه‌دار شدن مردم انجام داده است!



عباس آخوندی در حاشیه همایش سیاست‌های توسعه مسکن، پروژه مسکن مهر را بمبی خواند که «منجر به ویرانی سلسله نهادهای تأمین مسکن شد». وی می‌گوید: در سال 92 نهاد ایجاد مسکن مثل بمباران سوریه و یمن ویران شده بود. مسکن مهر بمب ویرانگر بود.


وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که آیا مسکن اجتماعی به عمر دولت فعلی کفاف می‌دهد یا خیر؟ گفت: مقدمات مسکن اجتماعی با بحث توسعه‌ای شدن بانک مسکن در حال فراهم شدن است. اجرای این طرح قطعاً باید پس از اتمام مسکن مهر باشد که با این شرایط تأمین اعتباری مشکلات زیادی ایجاد کرده است البته هم اکنون برنامه مسکن اجتماعی را تعقیب می‌کنیم و در سازمان برنامه و بودجه آن را پیش می‌بریم.


این سخنان در حالی است که حتی کارشناسان حامی دولت و کسانی چون احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات بارها از بی‌کفایتی و سوء مدیریت در وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم انتقاد و تصریح کرده‌اند دولت اگر مسکن مهر را جدی بگیرد و اهتمام کند می‌تواند هم نقدینگی سرگردان را مدیریت کند و هم با رونق دادن به بخش مسکن و صاحب‌خانه کردن مردم، چرخ 180 شاخه صنعتی و شغلی دیگر را که صدها هزار شغل ایجاد می‌کند بگرداند. اما ترکیب عقده‌گشایی و کینه‌توزی با کارنابلدی موجب شده که آقای وزیر در 3 سال گذشته صرفاً در قواره یک نق‌زن که کار دیگری جز ناسزاگویی به مسکن مهر بلد نیست، ظاهر شود.


2/7 میلیون خانواده فرودست از طریق مسکن مهر صاحب خانه شده‌اند.

ارسال نظرات