خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی قم از انهدام ۹۵ باند سرقت، کشف ۸ تن مواد مخدر، انجام ۲۸۰ هزار عملیات فوریت‌های پلیس۱۱۰ و ۱۴ هزار مشاوره در یک سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۰۸۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی در جلسه مشترک شورای اداری استان با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی قم با اشاره به اینکه تعاملات سیاسی و رقابت‌های بین احزاب و گروه‌ها، مراودات اجتماعی بین مردم در سطوح مختلف و تبادلات اقتصادی در سایه امنیت امکان‌پذیر است، اظهار داشت: امنیت نیازمند کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: امروزه با گسترش فعالیت‌های دینی و جامعه‌پذیری اجتماع، برخورداری از اقتصاد مولد و سیاست خوب سالم به‌دست می‌آید.

وی عنوان کرد: بیش از 90 درصد مردم نیازمند رفتاری همراه باتدبیر، منطق و اصول پذیرفته‌شده اجتماعی هستند از همین رو برای داشتن امنیت پایدار باید دیدگاهی فراگیر داشته باشیم.

سردار مجتبایی با بیان اینکه پلیس قم به‌دنبال ایجاد برقراری امنیتی مبتنی بر شاخص‌های ارزشی، علمی، فنی و مردم پایه است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر این هدف را دنبال کردیم و به نتایج مثبت دست‌یافتیم، همه این‌ها با مشارکت همه دستگاه‌ها در کنار پلیس است.

فرمانده انتظامی قم با تأکید بر اینکه باید در استان شرایطی فراهم شود که همه دستگاه‌ها سهم خود را برای تأمین امنیت بشناسد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید پلیس را در این مسیر همیاری کنند.

به گفته وی، انهدام 95 باند سرقت، انهدام 35 باند و کشف 8 تن مواد مخدر، انجام 280 هزار عملیات پلیس 110، 14 هزار مشاوره که سبب کاهش 14 هزار پرونده در مراجع قضایی شده، دستاوردهایی است که منجر به حاکم شدن امنیت روانی برای مردم شده است.

سردار مجتبایی با اشاره به اینکه امنیت روانی اگر با آمارها هماهنگی داشت می‌توانیم باور کنیم که موفق شده‌ایم گفت: در سال‌های اخیر با نظرسنجی‌های صورت گرفته در استان‌ها، قم از نظر اعتماد مردم به پلیس و احساس امنیت در رده‌های نخست بوده که این نشان‌دهنده دیدگاهی است که پلیس قم دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی کسانی که در پلیس قم همکاری می‌کنند در فضای دوستانه، منطقی و عقلایی کار خود را بدون استرس انجام می‌دهند اظهار داشت: اکثریت مطلق پلیس به دنبال ایجاد برقراری ارزش‌هایی هستند که مردم امنیت را احساس کنند.
ارسال نظرات