مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

یادآوران امر به معروف جزو دانش آموزان ممتاز هستند

کد خبر: ۸۷۵۷۰۹۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با گرامیداشت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، به حضور یادآوران امر به معروف و نهی از منکر در مدارس اشاره کرد و گفت: این دانش آموزان جزو دانش آموزان ممتاز مدارس هستند.

وجدان پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این دانش آموزان باید از هر لحاظ(اعتقادی، ظاهری، خانوادگی، حسن خلق و نوع برخورد) شایسته باشند تا بتوانند با عامل بودن، امران و ناهیان خوبی در مداری باشند.

وی تاثیر دانش آموزان و آموزش و پرورش را در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر سازنده خواند و اظهار داشت: آموزش و پرورش با توجه به اینکه در تربیت دانش آموزان نقش اساسی دارد می تواند با تربیت سازندگان جامعه، آینده روشنی را پیش روی جامعه بگذارد.

وجدان پرست در ادامه با اشاره به گسترش ابزارهای رسانه ای همچون ماهواره و گوشی های همراه و سود بردن دشمن از این ابزارها، یادآور شد: با توجه به اینکه این نوع رسانه ها فرصت هستند، تهدیداتی هم دارند که والدین و اولیای مدارس در آگاهی بخشی منطقی دانش آموزان می توانند مسیر درستی را به آن ها نشان دهند تا نتیجه مطلوبی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود از فعالیت یک هزار و 200 هیات مذهبی در مدارس استان خبر داد و گفت: این فعالیت ها با حضور 200 مداح در 39 منطقه استان در مناسبت های مختلف به ویژه محرم فعالیت دارند که مهم ترین برنامه آن ها هم همایش «احلی من العسل» در ششم محرم است.

وجدان پرست نواختن زنگ امر به معروف در مدارس، برگزاری مسابقه انشا با محور موضوعی امر به معروف، تجلیل از یادآوران امر به معروف، فضاسازی مدارس برای محرم و گرامیداشت امر به معروف و دهها برنامه دیگر را از برنامه های محوری آموزش و پرورش استان در سطح اذربایجان شرقی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها