مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: برگزاری همایش دانشجویی و سازماندهی طلایه داران در هفته امر به معروف و نهی از منکر با هدف ارتقای معنویات دانشجویان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۰۹۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی البرز؛ همزمان با آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه ظهر امروز ( یک شنبه ) در سالن جلسات ساختمان شهید بیگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد در این نشست با اشاره به اینکه طبق فرمان مقام معظم رهبری روز نخست محرم،  روز امر به معروف و نهی  از منکر نامگذاری شده است، اظهار داشت: مهم ترین هدف امام حسین ( ع ) امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان البرز فعال است، افزود: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر  نماینده ولی فقیه در استان البرز است.

حجت الاسلام والمسلمین موحد با اشاره به اینکه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) دبیر این ستاد می باشد، خاطر نشان کرد: عناصر اصلی ادارات عضو این ستاد هستند که معاونت فرهنگ تحقیقات و آموزش برنامه های ویژه ای انجام می دهد.

وی به برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در سطح استان البرز برگزار می شود که از جمله برنامه های این هفته نواخته شدن زنگ احیای امر به معروف می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحد به برنامه مختص به دانشجویان اشاره کرد و گفت: در حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقاء معنوی دانشجویان با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر، همایش دانشجویی و سازماندهی طلایه داران برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به شهید امر به معروف و نهی از منکر استان البرز (شهید محمود توفیقیان) اشاره کرد و گفت: در این هفته دیدار با خانواده این شهید گرانقدر انجام می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد:  امر به معروف و نهی از منکر مختص به زمان و مکان خاصی نیست و در همه مکان‌ها و زمان‌ها باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه به فریضه مهم امر به معروف توجه نشده است، افزود: غیبت، رشوه خواری و تهمت یک منکر است که باید مورد توجه قرار گیرد تا جلوی تضییع حقوق مردم گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها به  بدحجابی خلاصه نمی شود، گفت: بدحجابی منکری است که زمینه ساز مفاسد دیگر است به همین خاطر به آن بیشتر پرداخته می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز با بیان اینکه ماهواره یکی از منکراتی است که در این شرایط کمتر به آن پرداخته می‌شود، خاطر نشان کرد: یکی از عوامل ایجاد اختلاف در خانواده‌ها و سست کردن بنیان خانواده است که ضرر بسیاری بر روی جامعه دارد و ضرر این منکر سیاسی  به مراتب بدتر از بی‌حجابی بوده و اینکه کسانی برای دشمن فرش قرمز پهن کنند نوعی منکر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها