خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای کمک به دولت در امرمحرومیت‌زدایی تفاهم نامه ای با 11دستگاه اجرایی انعقاد شده است، گفت: در حال حاضر نیز 100 پروژ در حال اتمام است.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۶۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زهرایی ظهر امروز در دیدار مسئولین بسیج سازندگی شهرستانها با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی توسط رهبر انقلاب اظهارداشت : اولویت و ماموریت ما در بسیج سازندگی بکارگیری جوانان و محرومیت زدایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: خراسان جنوبی مناطق محروم زیادی دارد و ما در طول سال با حضور یک هزار نفر جهادگر در استان در قالب 20گروه جهادی مهمان داشتیم.

وی ادامه داد: گروه جهادی دندانپزشکی مستقر در شهرستان سربیشه بزرگترین گروه جهادی مهمان بود که کمک های پشتیبانی و درمانی آنها یک میلیارد تومان می باشد.

زهرایی یادآور شد: گروه رشد، یکی دیگر از گروه‌های جهادی بزرگ بود که در منطقه قهستان یکصد دانش آموز مستعد در زمینه علمی را شناسایی و آموزش‌های لازم تقویتی وعلمی به این دانش اموزان داده شد.

زهرایی گفت: در سال جاری 360 گروه جهادی در استان از اقشار مختلف دانش آموزی، محلات، مهندسین و دانشجویی در اردوهای جهادی شرکت کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت و یا تکمیل پروژه های عام المنفعه عنوان کرد: به طور متوسط، سالانه 100 تا 600 پروژه کوچک و عام المنفعه انجام داده ایم.

زهرایی با بیان اینکه در راستای کمک به دولت در امر محرومیت‌زدایی تفاهم نامه ای با یازده دستگاه اجرایی انعقاد شده است، گفت: در حال حاضر نیز یکصد پروژ در حال اتمام است.

وی با اشاره به این که از ابتدای تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی گفت: 3 هزار کارگاه کوچک ایجاد کرده ایم و برای این کارگاه ها مبلغ 27 میلیارد تومان هزینه شده است.

زهرایی ادامه داد: در راستای کارگاه های ایجاد شده، تعداد 6 هزار نفر ساعت آموزش عمومی و 4 هزار نفر ساعت آموزش خصوصی توسط بسیج سازندگی استان در عرصه های مختلف داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها