خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه قرار بود تا پایان شهریور 60 مرکز مشاوره جدید راه اندازی شود ، گفت: به دلیل تکمیل نشدن انتخابات درونی سازمان نظام روانشناسی اعطای مجوز مراکز جدید مشاوره ازدواج به بعد از انتخابات موکول شده است.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۷۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

 در مورد وعده داده شده برای افتتاح 60 مرکز مشاوره مجاز تا پایان شهریورماه گفت: کارها و اقدامات لازم برای راه اندازی این مراکز از سوی دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و به سازمان نظام روانشناسی ارسال شده است.

وی ادامه داد: چون در سازمان نظام روانشناسی مباحث انتخابات هنوز مطرح است و انتخابات درونی آنها هنوز تکمیل نشده است مانده برای این ماه و هر وقت آنها اعلام آمادگی کنند که کمیسیون برگزار شود ، ما هم در کمیسیون شرکت می‌کنیم تا پرونده‌ها بررسی شود و پس از آن سعی می‌کنیم مجوزها صادر شود.

به گزارش فارس، ناصر صبحی پیش از این از راه‌اندازی 60 مرکز مشاوره ازدواج تا پایان شهریورماه خبرداده و گفته بود: اسامی مراکز مشاوره ازدواج مجاز بر روی سایت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به آنها درگیر مراکز مشاوره غیرمجاز نشوند.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات