معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نشست های تخصصی در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۹۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛امان‌الهی بهاروند با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد برپایی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان هستیم و با وجود تنگناها و محدودیت ها و با توجه به نیاز استان برای دسترسی به کتاب و بحث کتاب و کتابخوانی با حمایت مسولان استانی اقدام به برپایی این نمایشگاه کردیم.

وی با اشاره به حمایت های نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برای اختصاص محل برپایی نمایشگاه کتاب لرستان عنوان کرد: همچنین مدیریت ارشد استان و معاونان استانداری نیز حمایت های لازم را برای برپایی نمایشگاه کتاب استان داشتند.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان در قالب ۲۲۰ غرفه برپا شده است تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۰ غرفه مربوط به حوزه کتاب و ۲۰ مورد نیز غرفه های فرهنگی و جانبی نمایشگاه است.

بهاروند با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان بیان داشت: همچنین امسال برای اولین بار کتاب فروشی های سطح استان نیز در این نمایشگاه کتاب حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بانک شهر، بانک عامل نمایشگاههای کشور محسوب می شود گفت: این بانک در نمایشگاه کتاب لرستان نیز مستقر بوده تا مردم به راحتی بتوانند بن خرید کتاب را دریافت کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه کتاب های مختلفی در همه زمینه ها در نمایشگاه کتاب لرستان عرضه شده است افزود: سعی ما این بوده که همه ناشران مطرح کشور در نمایشگاه کتاب استان حضور داشته باشند.

بهاروند در ادامه با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب لرستان بسیار خوب بوده است گفت: پیش بینی ما این بوده که حدود ۵۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان توزیع شود.

وی با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی در نمایشگاه کتاب لرستان بیان داشت: به طور حتم استقبال مردم طی چند روز آینده بیشتر خواهد بود و بر اساس تمهیدات صورت گرفته زمنیه حضور مردم شهرستانهای مختلف استان در نمایشگاه کتاب فراهم شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان خبر داد و گفت: برنامه شعر عاشورایی، رونمایی از کتاب، برنامه های قرآنی و ... از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب لرستان محسوب می شوند.

بهاروند در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی به صورت روزانه در نمایشگاه کتاب لرستان تصریح کرد: همچنین بحث رونمایی از کتاب را به صورت روزانه در نمایشگاه کتاب استان داریم.

ارسال نظرات