خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

قیام کربلا پیامی جاوید دارد/ توحید را از مسیر امامت و ولایت فرابگیریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قیام کربلا منحصر به زمان خاصی نیست بلکه این پیام، پیامى جاوید و ابدى است و فراتر از محدوده زمان و مکان است.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۳۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در مراسم عزاداری دفتر نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین رسالتی که بر عهده ائمه معصوم(ع) قرار دارد مسأله اصل ولایت و امامت است.

وی باطن کعبه را ولایت و امامت دانست که مردم در مراسم حج به دور آن می چرخند.

وی واژه امام را الگو دانست و اظهار داشت: واژه امام مسئله بسیار عمیقی است که درجریان روز عاشورا این را پیدا می کنیم که نه عقب بزنیم ونه جلو بزنیم و باید همچون سلمان فارسی همراه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ولایت یعنی رهبری و ائمه(ع)، رهبر و پیشوای ما هستند و اگر غیر این بود ما به انحراف و تباهی کشیده می‌شدیم.

وی با بیان اینکه ایمان نجات‌دهنده است به شرط پذیرش ولایت، افزود: لازمه رسیدن به ایمان حقیقی و کمال، پذیرش ولایت است وگرنه ایمان به خودی خود شخص را به کمال و رستگاری نخواهد رساند.

نوفرستی با بیان اینکه ولایت و رهبری امروزه در جهان اسلام به غیر از کشور ایران رنگ باخته است، بیان داشت: اگر امروزه می‌بینیم که داعش پرچم توحید را یدک می کشد و دست به ارتکاب جنایت می‌زند به خاطر این است که ولایت را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید توحید شما پذیرفته شود و یک موحد حقیقی باشید شرط دارد، افزود: توحید را باید از مسیر امامت و ولایت فرا بگیریم چراکه جز این امروز جریان تکفیر هم با شعار اسلام دست به جنایت می‌زند.

نوفرستی گفت: اگر دشمن، ولایت ائمه معصومین(ع) را تحمل نمی‌کند تنها به خاطر این نیست که احکام دین را روشن می‌‌کنند، بلکه به خاطر این است که دشمن از جایگاه رفیع امامت و ولایت می‌ترسد.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) در قالب دعا به ما درس امام‌شناسی دادند، افزود: در این کتب نه باید جلو زد و نه عقب ماند، اگر جلو زدیم و خیال کردیم که بهتر می‌فهمیم همانند مارقین می‌شویم.

نوفرستی با بیان اینکه قیام کربلا ریشه در انحراف‌هاى بنیادى و اساسى در جامعه اسلامى داشت، تأکید کرد: این انحراف‌ها زاییده انحراف حکومت اسلامی از مسیر اصلی خود از سقیفه به بعد بوده است.

وی با بیان اینکه مردم کوفه در حق امام حسین (ع) جفا کردند اظهار داشت: 12 هزار نامه دعوت از طرف مردم کوفه به نوشته شد و اینها خیانت بود که امروزه هم همان تهدیدها و خیانتها وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیام کربلا منحصر به زمان خاصی نیست بلکه این پیام، پیامى جاوید و ابدى است و فراتر از محدوده زمان و مکان است، خاطرنشان کرد: هر جامعه‌اى که ویژگى‌هاى جاهلیت را داشته باشد آن جامعه، جامعه‌اى یزیدى است که مبارزه با آن کار حسینی می‌خواهد.

وی اظهار داشت:امام خمینی(ره) در سخنانشان تاکید داشتند که انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و ما انقلاب کردیم تا زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها