خبرهای داغ:
به همت مرکز آموزش مجازی دارالحدیث؛
به همت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث دوره ویژه «ثارالله» به مناسبت ایام ماه محرم به صورت رایگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۸۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مدیر دوره آموزشی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: دورۀ ویژۀ «ثارالله» برگرفته از نرم افزار «ثارالله» تولید موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که به مناسبت ایام ماه محرم ضمن دوره‌های آموزش آزاد به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

ایمان یوسف بروجردی افزود: این دوره دو بخش از این نرم افزار تحت عنوانِ «پنجمین خورشید» و «آداب عاشورا» استخراج شده و بصورت مجزا در قالب دو اسلاید آموزشی ارائه گردیده است، این اقدام برای افرادی که تمایل به خرید نرم‌افزار را ندارند، مفید خواهد بود و امکان برخورداری از بخشی از محتوا را خواهند داشت.

وی گفت: بخش مجزایی نیز با عنوانِ «معرفی نرم افزار ثار الله» در این درس در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند با مشاهده این بخش، نسبت به تهیه نرم افزار از فروشگاه دارالحدیث و فروشگاه الکترونیکی دانشگاه اقدام نمایند.

بروجردی بیان داشت: زمان ثبت نام و استفاده از این دوره تا پایان ماه صفر (10 آذر 95) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره به سامانه دوره‌های آزاد (lms3.qhu.ac.ir) مراجعه نمایند.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به عنوان يكى از مراکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الكترونيكی، امكان فراگیری علوم و معارف قرآن و حدیث را براى طیف وسیعی از مشتاقان فراهم ساخته است.

در این مرکز، رشته‌های مصوب دانشگاهىِ مورد تأییدِ وزارت علوم و همچنین دوره‌های آزاد، در حوزه علوم و معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به صورت غير حضورى و از طریق اینترنت ارائه شده است.
ارسال نظرات