خبرهای داغ:

عاشورا مکتب انقلاب و ساختن انسان های مومن و مجاهد است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دالاهو گفت: عاشورا مکتب انقلاب و انقلابی گری، مکتب آزادی خواهی و استکبار ستیزی است و مکتب ساختن انسانهای مومن و مجاهد بصیر است
کد خبر: ۸۷۵۷۲۹۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
رضا سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: با فرارسیدن ماه محرم و سیاه پوش شدن ایران اسلامی به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،  ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی خویش، ثابت کرد که در صراط مستقیم حسین بن علی (علیه السلام) و در صراط عاشورا حرکت می کند و حفظ پیوند عمیق بین انقلاب اسلامی و آن حادثه عظیم، تحقق بخش آرمان های ملت ایران خواهد بود. آرمان هایی که از مکتب عاشورا سرچشمه می گیرد.


مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دالاهوافزود: عاشورا مکتب انقلاب و انقلابی گری، مکتب آزادی خواهی و استکبار ستیزی است و مکتب ساختن انسانهای مومن و مجاهد بصیر است.
 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در زمینه عمق بخشی به روحیه عقیدتی  کارکنان سپاه و همچنین زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی ، با همکاری فرماندهی و روابط عمومی ناحیه دالاهو ،  در دهه اول ماه محرم هرروز مراسم قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی با حضور کارکنان و سربازان ناحیه دالاهو در محل حسینیه امام علی (ع) این ناحیه و با دعوت از سخنرانان مجرب از حوزه علمیه قم برگزار می گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار