مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی: تعداد فیش های نجومی بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام شد/ اگر این مسئولین نمی دانند فیش حقوقی نجومی چیست یا نمی دانند غیر قانونی است، ما در بسیج دانشجویی پذیرای آنها هستیم تا آنها را توجیه کنیم که فیش حقوقی نجومی چه هست و آیا قانونی است یا خیر
کد خبر: ۸۷۵۷۳۰۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش بسیج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با اظهار تاسف نسبت به فرافکنی های دولت در حوزه های مختلف از جمله سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز جامعه با آن مواجه شده ، بحث حقوقهای نجومی است که مردم انتظار دارند، مسئولین و کارگزاران نظام با آنها برخورد کنند. این سوال برای مردم مطرح می شود که چطور ممکن است مسئولی در نظام اسلامی کار کند و حقوقهای آنچنانی بگیرد در حالی که باید خود را در سطح پایین ترین افراد جامعه قرار دهد در جامعه ای که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. بدتر از آن این است که مسئولین برای اینکه خودشان را مبرا کنند و از پاسخگویی فرار کنند دست به فرافکنی زده و منکر فیشهای حقوقی شده یا آن را قانونی جلوه می دهند.

وی اظهار داشت: اگر این مسئولین نمی دانند فیش حقوقی نجومی چیست یا نمی دانند غیر قانونی است، ما در بسیج دانشجویی پذیرای آنها هستیم تا آنها را توجیه کنیم که فیش حقوقی نجومی چه هست و آیا قانونی است یا نه. لذا انتظار می رود از فضای دانشجویی نگریزند.

ریحانی افزود:لازم است مسئولین با این قوه تحلیلی خود علت این را که چرا نتوانستند این فیشها را مدیریت کنند بیابند. اکنون مدعی اند این حقوق ها یا قانونی بوده یا اصلا وجود نداشته است. این نمایانگر ضعف در حوزه مدیریتی دولت است که باید فکر کنند آیا می توانند به مسئولیتشان ادامه دهند یا خیر؟

این فعال سیاسی ادامه داد: شاید استراحت طولانی مدت برای مسئولین خوب باشد. خستگی کار منجر شده بعضی چیزها را نبینند اما این منکر شدن برای مردم سخت تر می باشد. یک مدتی بیایند برای اینکه غائله ها را بخوابانند اسم چند نفری را بگویند و درصد افرادی که حقوق نجومی گرفته اند را قلیل نشان دهند حال ما می گوییم درست است که این افراد زیاد نبودند ولی آن چیزی که شما معرفی کردید بسیار کمتر از آن چیزی است که وجود دارد و بعد از یک مدتی بیایید بگویید که کاملا قانونی بوده یا اصلا چنین چیزی وجود نداشته. این دوگانه ها و سه گانه ها و عدم ثبات در دولت برای مردم سخت می باشد.

وی گفت: مسئولین دولت که هر موضوعی اتفاق می افتد منتسب می کنند به اشخاص و جریانات و دولتهای مختلف ، حال این موارد که در زمان خودشان اتفاق افتاده را پاسخ دهند و فرافکنی نکنند. ما از آقای جهانگیری دعوت می کنیم به بسیج دانشجویی تشریف بیاورند تا در جلسه ای صمیمانه این موضوعات را برایشان تبیین کنیم.

ریحانی در ادامه افزود : تفاوت حکومت اسلامی ما با حکومتهای دیگر در این است که مدیران علاوه برتخصص ، تعهد هم داشته باشند. یک مسئول خودش باید در این نظام اسلامی با رویکرد انقلابی به موضوعات نگاه کند و بررسی کند که آیا این فیش حقوقی و این مزایا در راستای کاری که انجام می دهد هست یا خیر؟

ارسال نظرات