خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین پور در مراسم عزاداری سپاه ناحیه شاهرود گفت: امروز دشمنان ما عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه را هدف قرار داده اند چرا که تمام توطئه های آنان توسط این چشم بینا و بیدار خنثی می شودئ و برای همین هم می خواهند ولایت را از میان بردارند.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۲۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی حسین پور در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در نمازخانه ثارلله این نهاد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به موضوع ولایت و امامت و اهمیت آن اظهار کرد: واقعه عاشورا به این دلیل رخ داد که مردم امام شناس نبودند و ولی خود را نشناختند و متاسفانه بر علیه او اقدام به جنگ کرده و واقعه غم انگیز عاشورا را ثبت نمودند.

وی افزود: واقعه کربلا رخ داد برای اینکه منافقین بعد از پیمبر سنگ بنای انحراف را در جامعه بنیان نهاده و جریان سقیفه و جانه نشینی مولا علی و شهادت حضرت زهرا(س) را رقم زدند و تمام این جریانات به دلیل بصیرتی عوام و خواص جامعه انجام شد.

حسین پور با اشاره به نفش مهم خواص در جامعه خاطر نشان کرد: خواص هستند که جامعه را هدایت می کنند و اگر خواص دچار ضعف و کوتاهی و بی بصیرتی شوند جامعه نیز به انحراف می رود همانطور که ما در واقعه عاشورا شاهد بی بصیرتی خواص جامعه بودیم و یا اینکه بنده پول و مقام قدرت شدند و مسیر را گم کردند چرا که تابع ولایت نبوده و امام زمان خود را نشناختند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما با هدایت های امام راحل که ولی فقیه و نائب امام عصر(عج) است رقم خورد و مردم همراه با خواص راه را درست انتخاب و در مسیر اسلام قرار گرفتند.

حسین پور تصریح کرد: نقش خواص در جامعه امروز و انقلاب اسلامی نیز بسیار پررنگ است و باید توجه داشت که تاریخ تکرار می شود و خواص با بصیرت و بی بصیرت و مردم در رکاب مولا و امام شناس و بنده قدرت و جاه و مقام در هر عصری وجود دارند و شاخص شناخت امام و تبعیت از اوست.

وی با بیان مثالی در موضوع اهمیت امام بیان کرد: امام مانند برق است که سبب می شود غذاهای داخل یک یخچال سالم بماند و یا اگر این برق قطع شود باعث فساد شود و امام است که جامعه را هدایت و رهبری می کند و اگر همه اعمال خوب را انجام دهیم و واجبات و محرمات را رعایت نکنیم و ولایت نداشته باشیم مانند همان جریان برق و یخچال می شود که تمام این اعمال فاسد است و غیرقابل استفاده پس باید دقت کنیم.

معاون نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه امروز بسیار بصیرت اهمیت دارد گفت: امام راحل فرمود ملاک حال فعلی افراد است و باید ببینیم خواص جامعه ما در خط ولایت هستند یا به کج راه می روند باید بصیرت داشت و با شناخت در مسیر ولایت حرکت کرد و هر کس در این مسیر نیست باید از او کناره گرفت و او را ترد نمود.

وی با مثال زدن طلحه و زبیر در صدر اسلام افزود: این دو شخص از خواص و یاران پیامبر و مولا علی بودند اما سرنوشت آنها چه شد اینها به دلیل بی بصیرتی و عدم شناخت امام است و آنها مسیر قدرت و مال و جاه را در پیش گرفتند و مورد لعن و نفرین تاریخ و مردم قرار گرفتند و تمام مقامات معنوی آنها از بین رفت.

حسین پور با تاکید بر تابعیت از ولایت به عنوان راه برون رفت از مشکلات عنوان کرد: امروز دشمنان ما عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه را هدف قرار داده اند چرا که تمام توطئه های آنان توسط این چشم بینا و بیدار خنثی می شودئ و برای همین هم می خواهند ولایت را از میان بردارند.

وی افزود: توطئه دشمن برای هدف قرار دادن ولایت،هدف قرار دادن نهادهای تابع ولایت و خواص و یاران انقلاب است و این جریان نفوذی که رهبری بارها و بارها بر آن تاکید فرموده اند نیز به همین دلیل است که باید مسئولین و یاران انقلاب مراقب نفوذ دشمن باشند و خط خود را از دشمن جدا کنند.

حسین پور تصریح کرد: یاران اباعبدالله در روز عاشورا با بصیرت و شناخت راه خود را انتخاب کردند و پیروز شدند هر چند به شهادت رسیدند و تبعیت از امام زمان خود کردند و ما امروز اگر خود را تابعه امام عصر(عج) می دانیم با از نائب او ولی فقیه اطاعت کنیم که تمرینی برای تبعیت از ولایت امام معصوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها