معاون پرورشی آموزش و پرورش رودان خبر داد
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: 80 نفر از دانش آموزان رودانی به اردوی راهیان نور در مناطق جنگی خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۶۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

عبدالله عبدی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رودان اظهار داشت: دانش آموزان باید به‌عنوان نسل‌های بعدی انقلاب با روحیه شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و به‌طور ملموس در بازدیدهای میدانی این حقیقت را درک کنند که اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به حرمت و برکت جان‌فشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه 80 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم از 16 آموزشگاه به اردوی راهیان نور اعزام شدند، افزود: دانش آموزان شرکت‌کننده در این اردوی معنوی به‌ مدت چهار روز از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس در هویزه، فکه، شلمچه، اروند و معراج شهدا دیدن خواهند کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: ایثار و مجاهدت در راه خدا از مولفه‌های اصلی رزمندگان و جوانان انقلابی است و هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پاسداری از حریم ایران اسلامی و تائید راه شهداست.

عبدی‌ بحرینی در پایان با بیان اینکه در هر کاروان یک سرپرست، روحانی، راوی و پلیس‌یار، دانش آموزان را همراهی می‌کنند خاطر نشان کرد: مرحله دوم اردوی راهیان نور با اعزام 80 دانش آموز پسر از مدارس متوسطه دوم به اردوی راهیان نور دریایی به مقصد جزیر هرمز به‌مدت یک روز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات