همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات در ساری:

تجلیل از خانواده شهدای اطلاعات شمال کشور انجام می شود/ تصویر

سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر سپاه های گیلان، گلستان و مازندران با اشاره به یادواره شهدای اطلاعات قرار گاه منطقه ای غدیر نیروی زمینی سپاه استانهای شمالی از تجلیل خانواده این شهدا در ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۷۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علی شالیکار فرمانده سپاه غدیر شمال کشور در حاشیه نشست خبری به خبرنگار بسیج مازندران گفت: به لطف و یاری خداوند یادواره 323 شهید اطلاعات استانهای گیلان، گلستان و مازندران از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر چهارمین روز محرم الحرام برابر با 15مهر ماه جاری در پارک ملل شهر ساری برگزار می شود.
 سردار شالیکار افزود: سردار حسین سلامی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیانات امید آفرین انقلابی خود به عنوان میهمان یادواره سخنران برنامه بوده و مرثیه سرایی و مجری گری برنامه یادواره را برادران پیشکسوت جبهه و جنگ حاج صادق آهنگران و نظام اسلامی به عهده دارند.
فرمانده قرارگاه غدیر سپاه شمال کشور با اشاره به تقدیم 22هزار و 500 شهید و 75هزار جانباز دفاع مقدس از استانهای گیلان، گلستان و مازندران اظهار کرد: هدف از اجرای یادواره شهدای اطلاعات گرامی داشت و پاسداشت ساحت مقدس آنان است که همواره در نوک پیکان عملیات قرارداشته که قبل، حین و بعد از آن به انجام وظیفه می پرداختند.
وی تجلیل از خانواده شهدای اطلاعات قرار گاه غدیر چون شهیدان؛ غفاری، نقیبی و منصور نبوی را از برنامه جانبی یادواره خواند و افزود: پرده برداری از تندیس این شهیدان و تجلیل از خانواده شهدای اطلاعات را وظیفه ذاتی برای سپاه می دانیم و در این راستا از همه 323 خانواده شهدای اطلاعات استانهای شمالی طی ایام گذشته سرگشی انجام دادیم.
سردارمیرشکار یادواره را فعالیت فرهنگی، هنری و عاملی در تاثیرگذاری  تفکر جوانان جامعه، برای احیا فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و سبک زندگی اسلامی دانست.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها