خبرهای داغ:
فردا برگزار می شود

همایش بسیج رسانه و اقتصادمقاومتی با حضور حجت الله عبدالملکی

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: همایش بسیج رسانه و اقتصادمقاومتی فردا با حضور مدیران رسانه ها و دکتر حجت الله عبدالملکی مشاور ریاست سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۵۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

سجاد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: همایش بسیج رسانه و اقتصادمقاومتی فردا چهارشنبه 14 مهرماه باحضور مدیران رسانه ها در کلیه سطوح و دکتر حجت الله عبدالملکی مشاور ریاست سازمان صدا و سیما و اقتصاددان برجسته کشور برگزار می شود.

وی به سایر برنامه دکتر عبدالملکی در استان اشاره کرد و افزود: ساعت 8:30 فردا دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و سپس بازدید اهالی رسانه از چاپخانه امروز خراسان جنوبی صورت می گیرد.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: فردا بعد از نماز ظهر خبرنگاران و اصحاب رسانه در سه کارگروه نشریات و مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها و کانال ها و شبکه های اجتماعی حضور می یابند.

رضایی خاطرنشان کرد: هدف از این کارگروه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادمقاومتی و نشر آن در رسانه ها، گفتمان سازی در زمینه اقتصادمقاومتی و اهمیت و جایگاه رسانه ها در این عرصه بازخوانی می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین دستورات رهبر انقلاب در خصوص "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" اظهار کرد: با حضور برآنیم تا پیشنهادات راهبردی مدیران و فعالان رسانه ای در این حوزه احصاء شود، ظرفیت ها را پای کار بیاورند و از نظر کارشناسان نیز بهره برداری صورت گیرد.

رضایی ادامه داد: در کارگروه بعدی که در زمینه نقش بسیج رسانه در اقتصادمقاومتی تا پایان سال جاری تشکیل شود از این خروجی و نظرات استفاده کرده و نتایج مطلوب تری حاصل شود.

گفتنی است، کارگروه بسیج رسانه و اقتصادمقاومتی با حضور مشاور ریاست سازمان صدا وسیما فردا چهارشنبه ساعت 16 در سازمان تبلیغات استان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار