قربانی تاکیدکرد

نبود استراتژی مدون باعث ایجاد مشکلات حمایتی در صنعت مرغداری شده است

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بهبود وضعیت کشاورزی نیازمند تشکیل میزهای کارشناسی است،گفت:نبود استراتژی مدون عاملی برای عدم استفاده بهینه از صنعت مرغداری است.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۸۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین قربانی درباره وضعیت  تولیدات در صنعت مرغداری،گفت: وزارت جهاد  کشاورزی باید تدابیری  اتخاذ کند تا فضایی  برای صنعت مرغداری  تعریف شود  و این صنعت با این حجم سرمایه گذاری دچار خسران و  ضرر نشود.

نماینده  مردم آستانه  اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای تمام حوزه های کشاورزی یک فضایی جدید  ایجاد شود،تصریح کرد:باید میزکارشناسی تدبیر و مدیریت محصولات کشاورزی  در  وزارت جهاد کشاورزی تعیین شود.

وی ادامه داد:برای بهبود وضعیت مرغداری ها و محصولاتی همچون  شکر،برنج  و گندم و دیگر محصولات کشاورزی باید میزکارشناسی ایجاد شود و این درحالی است که  تمام موفقیت های جهان در راستای کارهای کارشناسی  شکل  می گیرد.

قربانی  افزود:ما در مجلس گذشته قانونی را تحت عنوان قانون انتزاع  وضع کردیم و از همین رو  با توجه به این قانون تمام اختیارات در بحث تولید  و صادرات  در اختیار  وزارت جهاد کشاورزی  قرار گرفته است.

نایب رییسه کمیسیون بهداشت  ودرمان  مجلس  با بیان اینکه  ظرفیت تولید مرغ و فرآورده  های مختلف در این  صنعت بسیار بالا است ، گفت:  3  تا 3 ونیم  برابر نیاز  کشور در  صنعت مرغداری  تولیدات داریم،اما متاسفانه نبود استراتژی مدون  مشکلات حمایتی  را در  صنعت مرغداری  شکل داده است.

ارسال نظرات