حسین باقری گفت: در جبهه تحمیلی، کارگران سرسختانه با همت فراوان مقاومت کردند امروز هم کارگران اجازه نمی‌دهندکه چرخ کار خانه‌ای بخوابد کارگران در جبهه اقتصادی، سخت ترین دفاع را می‌کنند .
کد خبر: ۸۷۵۷۵۱۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارگری کشور حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت : در عصر کنونی که دشمن از جنگ نظامی به برکت خون شهدا نومید شده به نبرد اقتصادی روی اورده  است این در حالی است که کارگران ما با تاسی به رزمندگان دوران دفاع ، با کار و تلاش مضاعف این بار نیز او را بیش از پیش نا امید خواهند کرد.

بنا به این گزارش ، یادواره شهدای معدن همکار شهرستان راور در محل معدن با حضور مهندس مجیدی رییس معدن و حجت الاسلام تهان زاده فرمانده پایگاه وفرمانده حوزه کارگری اقای غفاری وفرمانده ناحیه جناب سرهنگ محمودی واقای باقری مسئول بسیج کارگری استان برگزار گردید.

 فرمانده بسیج کارگری کرمان در ابتدای این یادواره گفت : به فرموده مقام معظم رهبری کارگران در دوران دفاع مقدس حماسه تاریخی را آفریدند چرا که در جبهه تحمیلی، کارگران قشر کثیری را تشکیل می دادند و سرسختانه با همت فراوان در این جبهه مقاومت کردند و امروز هم کارگران رسالت خود را در نبرد اقتصادی انجام می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که چرخ کار خانه‌ای بخوابد و کارگران در جبهه اقتصادی، سخت ترین دفاع را می‌کنند .


وی افزود: در عصر کنونی که دشمن از جنگ نظامی به برکت خون شهدا نومید شده  به نبرد اقتصادی روی اورده  و ان شالله کارگران ما با تاسی به رزمندگان دوران دفاع ، با کار و تلاش مضاعف  و با بالا بردن وجدان کاری و بهره وری نه تنها جلوی تعطیلی کارخانه که خواست دشمن است را می گیرند بلکه  با رشد تولید شاهد رونق هرچه بهتر تولید خواهیم بود .

  وی در پایان خاطر نشان کردند : کارگر انقلابی کار در معدن را مبارزه با استکبار می داند  واساسا معدن را سنگری از نظام می داند وخود را موظف به نگهبانی از سنگر می داند.

ارسال نظرات