فرمانده سپاه غدیر تبریز:

رزمایش الی بیت المقدس نشانگر اقتدار بسیج است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در آستانه رزمایش الی بیت المقدس ساعتی پیش در جمع خبرنگاران برگزاری این رزمایش را نشانگر اقتدار بسیج دانست.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۲۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی افزود: این رزمایش ها آمادگی همه جانبه بسیج را در مقابله با هر گونه تهدید دشمن و سناریوی آن ها نشان داده و قدرت بازدارندگی نظام را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه 9گردان از گردان های بیت المقدس در این رزمایش حضور خواهند داشت، شاخصه مهم رزمایش امسال سپاه غدیر تبریز را حضور گردان کوثر این ناحیه در این رزمایش خواند.

عباسی افزود: گردان های بیت المقدس در قالب تاکتیک های 9گانه؛ اغتشاشات، آرام سازی، هلی برن، ضد هلی برن، عملیات تاخیری، بازپس گیری و ... به اجرای رزمایش خواهند پرداخت که گردان کوثر نیز به عنوان امداد و نجات در این رزمایش حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: این رزمایش با رمز «یا محمد رسول الله» در پادگان شهید قاضی به مدت دو روز، 15 و 16 مهر اجرا خواهد شد که زیارت عاشورا، مداحی و عزاداری محرم از برنامه های فرهنگی و جنبی آن است.

این فرمانده بسیجی پیگیری آموزش های لازم پیش از رزمایش، استفاده از اساتید مجرب برای آموزش ها، حضور گردان کوثر، استفاده از اردوگاه را از نقاط مهم رزمایش امسال نسبت به سال گذشته عنوان کرد.


عباسی ضمن قدردانی از اهالی رسانه در انعکاس اخبار بسیج، از آن ها به عنوان جهادگران عرصه جنگ نرم نام برد و اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم این جبهه هستند و با روحیه و تفکر بسیجی گام برداشته و قلم می زنند چراکه ظرفیت و توان بسیج را با کار جهادی خود به رخ دشمنان می کشند.

نشست خبری فرمانده سپاه غدیر تبریز ساعتی پیش با حضور خبرنگاران در اتاق فرماندهی این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار