خبرهای داغ:
رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم:

مصلحت‌اندیشی در ارتباط با امربه‌معروف از سوی مسئولان کنار گذاشته شود

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم طاهری گفت: برای اجرایی شدن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه لازم است که همگان مصلحت‌اندیشی در این خصوص را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۵۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
مصلحت‌اندیشی در ارتباط با امربه‌معروف از سوی مسئولان کنار گذاشته شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد طاهری ظهر امروز در همایش یاوران معروف که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: مسئولان و تمامی اقشار مختلف جامعه نباید اجازه دهند که این امر مهم در جامعه فراموش شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آمارهای ارائه‌شده از سوی دستگاه‌های قضایی در جامعه افزود: این آمارها نشان می‌دهد که امربه‌معروف و نهی از منکر آن‌چنان‌که باید در جامعه ارائه نشده و این مسئله یک خطر برای جامعه اسلامی است.

طاهری با تأکید برکنار گذاشتن مصلحت‌اندیشی‌ها در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: باید مصلحت‌اندیشی در این ارتباط را کنار گذاشت تا امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شود.

وی بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه همگانی شود، افزود: اهل‌قلم باید به میدان آمده و این احساس مسئولیت اجتماعی را به همگان گوشزد کنند همچنین مسئولان نیز باید در این رابطه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: بی‌تفاوت بودن در جامعه اسلامی را باید از بین ببریم و نباید رفتارهای ما به‌گونه‌ای باشد که نسبت به امر خدا بی‌تفاوت باشیم.

طاهری تصریح کرد: برای همگانی شدن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه عزم همگانی نیاز است و این امر تنها در گرو توجه همگان محقق می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار