مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: پانزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه روح‌الله و سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه سربازان و پایوران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۶۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

سرهنگ پاسدار عزت اله نظم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قران ویژه سربازان و پایوران سپاه روح‌الله گفت: در مرحله نیمه نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران و پانزدهمین دوره از مسابقات قرآن خواهران پاسدار سپاه روح‌الله با حضور 130 متسابق برگزار شد.

وی افزود: متسابقین در این دوره در رشته های حفظ از جمله حفظ کل، حفظ 20 جزء،15 جزء، 10 جزء، 5 جزء و 3 جزء، ترتیل، تحقیق، اذان و مفاهیم به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری که در آذرماه به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: در هر رشته یک خواهر و یک برادر به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند که امیدواریم در نیمه دوم آذرماه در سطح سراسری نیز بتواند به مانند سال های گذشته برای استان افتخارآفرین باشند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات در بین سربازان و پایوران گفت: هدف از برگزاری مسابقات، شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی و توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین پایوران و سربازان است.

وی افزود: اگر در جوامع بشری قرآن حاکم باشد هم سعادت دنیا هست و هم علو معنوی هست و اگر امروز در دنیا اسلام کسانی بخواهند شعار عدالت، آزادی، استقلال و عزت بدهند باید با قرآن مانوس باشند و از آن به عنوان چراغ روشنی بهره گیرند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه‌های قرآنی مقدمه‌ای باشد برای عمل به قرآن و توسعه فعالیت‌های قرآنی، چرا که عمل به آیات قرآنی هر چند به صورت محدود موجب پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی برای کشور و ملت ما شد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی قرآن را بهترین وسیله تقرب به خداوند دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم در تمام شئونات زندگی موفق باشیم باید قرآن را سرمشق خود قرار دهیم که خداوند متعال بالاترین عدالت و قانون را در این کتاب آسمانی بیان می‌فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات