فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:امسال برای نخستین بار موکبی در ایام اربعین به نام استان سیستان وبلوچستان در کربلا جهت پذیرایی از زائران در کربلا راه اندازی می شود
کد خبر: ۸۷۵۷۵۸۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در گفتگو با خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان گفت:امسال برای نخستین بار موکبی در ایام اربعین به نام استان سیستان وبلوچستان در کربلا جهت پذیرایی از 4هزار زائران در کربلا راه اندازی می شود.
وی با اشاره به این مطلب که تمام هزینه های این موکب از سوی مردم پرداخت می شودافزود:همه مدیران در استان به دنبال عزت روز افزون هستند وناجاتحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب به خوبی وزیبایی در حوزه امنیت وآرامش کار خودشان را به خوبی انجام می دهند.
فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر این نکته که عملکرد امسال وسال گذشته گواه بر این مدعا است بیان کرد:وفاق وهمدلی در بین کارکنان سپاه ونیروی انتظامی  یکی از مهم ترین عوامل موفقیت وبرقراری امنیت در استان بوده  که این وفاق رفاقتی بوده وچالشی نداشته ایم .
وی اذعان داشت:امید واریم در این رسالت سنگین ومهم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهیم تا بتوانیم با برپایی این موکب به زائران کربلا خدمات مطلوب وشایسته ای ارائه دهیم  .
 
ارسال نظرات