خبرهای داغ:
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

افراد بسیاری برای بازسازی برند رو به اضمحلال ذوب‌آهن تلاش کردند / از افتخارات ذوب‌آهن بهره‌برداری سیاسی کردند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر ذوب‌آهن امروز تبدیل به یک برند ملی شده، با تلاش شبانه‌روزی افرادی است که برای بازسازی برند رو به اضمحلال باشگاه تلاش کرده‌اند؛ امروز همه آرزو می‌کنند که در تیم‌های مختلف ذوب‌آهن حاضر باشند.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۰۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید آذری شامگاه سه شنبه شب در نشست خبری که با اصحاب رسانه تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای اصفهان جز سالم‌ترین، پیشروترین و فنی‌ترین است؛ وجود تک‌تک شما در عرصه‌های تخصصی یکی از بازوهای توان‌مندی و پیشرفت ورزش استان است.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن طی دهه‌های حیاتش که هم‌زمان با افتتاح کارخانه آغاز به کار کرد، یک باشگاه فرهنگی و یک بازوی توانمند برای ورزش استان بوده است و افتخارات نشان می‌دهد که حرکت باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند یک الگوی برای سایر باشگاه‌های کشور تلقی شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: باشگاه‌ ذوب‌آهن همیشه سردمدار سازندگی، پیشرفت و حامی تیم‌های بانوان و آقایان بوده است که این موفقیات در راستای یک برنامه استراتژیک و داشتن یک برنامه و ساختار لازم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ذوب‌آهن امروز یک برند ملی شده، با تلاش شبانه‌روزی افرادی است که برای بازسازی برند رو به اضمحلال باشگاه تلاش کرده‌اند؛ امروز همه آرزو می‌کنند که در تیم‌های مختلف ذوب‌آهن حاضر باشند.

آذری تأکید کرد: انواع و اقسام ارتباطات را برقرار می‌کنند که بتوانند سرمربی ذوب‌آهن باشند اما این موهمات به آسانی به دست نیامد و برای آن تلاش کردیم؛ در این راه رسانه‌ها هم کمک بسیاری کردند تا ذوب‌آهن نماینده ایران در مسابقات مختلف باشد.

وی بیان کرد: برخی‌ها از افتخارات ذوب‌آهن بهره‌برداری‌های سیاسی کردند اما در قبال آن حمایتی صورت نگرفت؛ هیچ قدردانی در این راستا از ذوب‌آهن صورت نگرفت در حالی که من نیازی به قدرانی ندارم و اصحاب رسانه و مردم از من قدرانی کردند، اما این قدردانی باید از بازیکنان و اجزای تیم صورت می‌گرفت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان تصریح کرد: برای بزرگ شدن ذوب‌آهن نیاز به یک بسیج استانی داریم؛ در این راستا انتظار می‌رود که مسؤولان استانی و نمایندگان محترم حمایت کنند و اگر خود ما ارزش‌گذاری نکنیم، نباید از افراد دیگر انتظار داشته باشیم.

همچنین در این جلسه محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در این مراسم بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، پویش مردمی حمایت از کلاه قاضی، پویش فحاشی نکنیم و همچنین فیلم قهرمانان کوچک را در باشگاه ذوب‌آهن تولید کردیم.

ارسال نظرات