خبرهای داغ:
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اغلب ارزشمندان نیروهای مسلح، مخصوصاً نیروی زمینی و بعد از آن هوانیروز از لحاظ شرایط مالی و مادی حرفی برای گفتن ندارند، اما ویژگی‌های معنوی در آن‌ها به‌ خوبی دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۰۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر هوشنگ یاری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان، اظهار کرد: عاشورا، عید غدیر و مناسبت‌هایی از این دسته، جزو نقاط قوت و عطف تشیع است.

وی با بیان اینکه یکی از پیام‌های قیام عاشورا مقاومت است، افزود: بصیرت از مطالبی است که امام حسین(ع) توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند و به‌ طور مکرر رهبر معظم انقلاب آن را به مردم ایران اسلامی توصیه می‌کنند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هوانیروز سابقه بالایی دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خاص و توانمندی‌هایی که قابل اثر در هر ارگان یا سازمان است، نیروی انسانی است که در هر مجموعه این نیرو می‌تواند اثرگذار باشد و نقش مهمی را ایفا کند.

وی تأکید کرد: امروز همه اینجا جمع شده‌ایم تا از فردی که به مدت 5 سال در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان خدمت کرده و منشأ بسیاری از خوبی‌ها و پیشرفت‌ها بوده، تکریم به عمل‌ آوریم.

یاری بیان کرد: اغلب ارزشمندان نیروهای مسلح، مخصوصاً نیروی زمینی و بعد از آن هوانیروز، از لحاظ شرایط مالی و مادی حرفی برای گفتن ندارند اما ویژگی‌های معنوی در آن‌ها به‌ خوبی دیده می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سرهنگ علی عفیف تا به‌ حال 29 سال در هوانیروز خدمت کرده است، ادامه داد: سرهنگ خلبان علی عفیف که تا به امروز سمت جانشین فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان را بر عهده داشت، از این به بعد فرمانده این پایگاه رزمی خواهد بود.

در ادامه این مراسم پیام و لوایح تودیع و معارفه توسط یکی از کارکنان هوانیروز خوانده شد که در این پیام امیر یاری تأکید داشت: از وی درخواست داریم تا در طول مسؤولیت داشتن در این جایگاه به مواردی همچون توکل به خدا و استعانت از خداوند برای انجام اقدامات هوانیروز، توسعه امکانات رفاهی کارکنان و رسیدگی به معیشت کارکنان پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و پایبندی به دستورات و اصولات فرماندهی هوانیروز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

توجه ویژه داشتن به ایمنی بالگردها و آموزش مرتب خلبانان برای پرواز، پویایی، خلاقیت و استفاده بالقوه از منابع انسانی، فرماندهی، کنترل و نظارت جدی بر امور پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان از نکاتی بود که فرمانده هوانیروز ارتش از فرمانده جدید این پایگاه تقاضا کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها