خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه اصفهان:

اشتباه محاسباتی آلمانی ها نسبت به دیدگاه ایران در رابطه با اسرائیل/ دستگاه دیپلماسی دلیل اشتباه محاسباتی را در مواضع خود پیدا کند

اهل تقیه نبودن و بیان صریح و شفاف در بعضی از مواضع و موضوعات مهم چون اسرائیل از اصول گفتمان امام و انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم موضع صریح مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی گرفتند و این اصل باید جز دکترین سیاست خارجه ما قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۱۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون سیاسی سپاه در تحلیل و ارزیابی خود از شرط گذاشتن غربی ها همچون وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم نامشروع اسرائیل توسط ایران ، اظهار کرد: استکبار جهانی ودر راس آن امریکا به دنبال یافتن راهی برای تنفس کشیدن رژیم صهیونیستی در منطقه است.

ناصر بهرامیبا بیان اینکه بحران های منطقه ای ویژه ای که برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده، یکسری ماموریت هایی مانند عادی سازی روابط با اسرائیل برعهده کشورهایی از سوی امریکا گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: زمانی که مشاهده می کنیم محمود عباس برای به درک واصل شدن شیمون پرز پیامی می فرستد و احساس همدردی می کند، قابل تامل است.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ابراز کرد: فردی که قرار است تحت عنوان وزیر اقتصاد آلمان به ایران بیاید، در مصاحبه ای با اشپیگل بیان می کند که یکی از ماموریت های من به رسمیت شناختن اسرائیل توسط ایران و یا پیگیری مباحث حقوق بشری در ایران است.

وی ادامه داد: چنین مواضعی نشات گرفته از همان چیزی است که دشمن و غرب از طریق برجام دو در پی آن است، لذا این روند از زمانی که فائزهاشمی با بهائی ها عکس یادگاری گرفت و مواضعی را بیان کرد تا به امروز در حال تکرار و بیان است.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: بیان چنین موضعی از سوی وزیر اقتصاد آلمان که به صورت رسمی دعوت شده است و قطعا از مواضع و اصول نظام هم که رژیم اسرائیل باید از صفحه روزگار به دلیل اشغالگر بودن محو شود، خبر دارد، حاوی پیام بوده و قابل تامل است.

وی عنوان کرد: طبق نظر رهبر معظم انقلاب، ملت فلسطین، ملتی است که سابقه تاریخی هزار ساله دارد و مسئله فلسطین مسئله محوری جهان اسلام است و هیچ کشوری نباید این مسئله را فراموش کند، به نظر می رسد آلمانی ها اشتباه محاسباتی فاحشی کردند.

بهرامی ادامه داد: البته دلیل این اشتباه محاسباتی آلمان ها در موضع ایران نسبت به رژیم نامشروع برخاسته از عدم موضع قاطعانه دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید در سال های اخیر نسبت به رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل است .

وی اذعان کرد: اهل تقیه نبودن و بیان صریح و شفاف در بعضی از مواضع و موضوعات مهم چون اسرائیل از اصول گفتمان امام و انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم موضع صریح مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی گرفتند و این اصل باید جز دکترین سیاست خارجه ما قرار گیرد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: البته در پی اظهارات وزیر اقتصاد آلمان، سخنگوی وزارت امور خارجه موضع گرفت، اما دولت باید مراقب باشد که دولتمردان غربی که به ایران سفر می کنند به خود اجازه بیان چنین مواضعی را نداشته باشند.

وی عنوان کرد: انفعال داخلی سیاست خارجه ایران نسبت به مواضع نظام در رابطه با اسرائیل باعث به وجود آمدن این اشتباه محاسباتی برای غربی ها شده است.


ارسال نظرات